LVS Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Hei Har nå dette annlegget: Onkyo tx-nr515 Fence audio 2010 To stk bakhøytalere 1 18 tommer passiv sub Har også denne forsterken her: http://www.fnky.no/product.cfm?id=611&path=44,59 Bør eg nå kjøpe ein ny forsterker til suben, eller kan eg bruke den frå fnky? Elle kan eg bare koble suben rett til Onkyo forsterkeren? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Du må nok ha en effekt-forsterker, det er vel ikke høyttaler-utganger til sub på onkyoen tror jeg? bare forsterker-utgang.... Når det er sagt så trenger du bare en billigst mulig effekt-forsterker, eller monoblokk - den du linker til er sikkert helt ok, men som sagt kan du sikkert finne noe billigere. - Her kan du stort sett bruke hva som helst bare den leverer nok effekt. Lenke til kommentar
LVS Skrevet 10. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2013 Då er de bare til å koble effektforsterken og onkyoen samen med ein vanlige audio kabel gjennom pre out? og subben til effektforsterken viss eg har forstått det riktig? Kan kjøpe den eg linket til brukt for 1500 så satser på å gjere det Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Stemmer. - vanlig rca fra onkyo->forsterker(brokoblet), og så høyttalerkabel til sub. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå