Haip Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Hei folkens! Vet dette er ganske feil på ett spill forum. Slet og med å finne ut hvor jeg skulle poste, håper dette er riktig! Jeg har startet en bedrift. Så ønsker egentlig bare å få enten litt respons på ting jeg kan forbedre på siden. Varer/videre/utseendet/pris? Sjekk ut nettbutikken og se om det er noe som dere ville kjøpt. *********** Vi driver med direkteimport av varer som du ikke visste du trengte. facebook side: Setter veldig pris på hvis du liker siden vår! *********** På forhånd takk! :-) Endret 10. mai 2013 av Hårek Slettet linker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Har lite erfaring med bedrifter, men har holdt på med litt grafiskdesign. Hadde en praksisjobb hos et designerbyrå. Er du selv som har laget websiden? Da har jeg en kjapp respons: Logoen må være transparent, så ikke bruk hvitt mot grått, blir bare ikke fint. Forøvrig vil jeg anbefale deg å få noen profesjonelle til å lage en grafiskprofil til deg, da det vil få deg og din bedrift til å se enda mer profesjonell ut. Som grafisk designer så tenker man at en logo skal være enkelt, så ikke lag en logo med f.eks som du har lagt til, refleksjoner. Husk at en logo SKAL kunne ned, og opp skaleres. Endret 10. mai 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Reklame er ikke tillatt på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg