Joachim_F Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Høstens store strategispill plottes inn i kalenderen. Les hele saken Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Gleder meg til spillet kommer, men irriterende å se at de holder tilbake deler av spillet som burde vært en selvfølge for å presse ut litt ekstra penger. 2 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Ja, synd. Ser ut som de ikke går tilbake til røttene. Noe av det som gjorde Rome så bra, var det store modding-communityet. Lenke til kommentar
latslask Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 De greske factionene i den pakken virker som de er kopiert rett fra Roma: Surrectum (en mod til Rome I). "et kampanjekart på lerret, samt et byggesett som lar deg pusle sammen en fungerende katapult." Ser ut som det kan bli salmeutgave kjøp ja Lenke til kommentar
Gaute65 Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Gleder meg til spillet kommer, men irriterende å se at de holder tilbake deler av spillet som burde vært en selvfølge for å presse ut litt ekstra penger. Hvorfor er det en selvfølge at de greske fraksjoner er en del av grunnspillet? Var de med i det første spillet? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Hvorfor er det en selvfølge at de greske fraksjoner er en del av grunnspillet? Var de med i det første spillet? Ja faktisk. Man låste dem opp ved å slå dem. Jeg tok det i allefall som en selvfølge at man kunne spille flere sider enn romerne, og i allefall grekerne. Håper ikke det blir slik at alle de andre fraksjonene kun blir dlc. Isåfall satser jeg på at moddere fikser det. Poenget er at dette ser ut til at de har tatt muligheten til å spille grekerne ut av spillet for å selge det, når det strengt tatt burde vært en del av det ferdige spillet. Det er en ekkel trend når man begrenser spillet og fjerner selvsagte muligheter for å kunne ta penger for det. Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Gleder meg utrolig mye til dette spillet men blir veldig provosert at man må betale ekstra for å spille andre faksjoner.. var tross alt 15 faksjoner eller noe med i rome 1. Måtte bare slå dem Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 For en sinnsyk pris på Steam, og dag 1 DLC på toppen av det hele såklart. Blæh. Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Dag en DLC, haha. Drit og dra Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Hva er den beste prisen dere har funnet så langt? GetGamesGo http://getgamesgo.com/product/total-war-rome-2-po - 46.76 usd Noen bedre? Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Hva er den beste prisen dere har funnet så langt? GetGamesGo http://getgamesgo.co...l-war-rome-2-po - 46.76 usd Noen bedre? ELSKER DEG! Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Du må aldri finne på å handle noe som helst fra Steam utenfor storsalgene deres. Jeg håpte kanskje noen hadde funnet noe enda bedre enn GetGamesGo (de har DLC'en med). Alle versjoner har Steamworks og kan registreres på Steam samme hvor man kjøper de fra. Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Du må aldri finne på å handle noe som helst fra Steam utenfor storsalgene deres. Jeg håpte kanskje noen hadde funnet noe enda bedre enn GetGamesGo (de har DLC'en med). Alle versjoner har Steamworks og kan registreres på Steam samme hvor man kjøper de fra. 46 dollar er ganske bra uansett. er jo 270 ish kroner for et helt nytt spill. Endret 10. mai 2013 av cannibalguppy Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Ja, 270 er veldig bra for et nytt Total War spill + 1DayDLC'en. Skader ikke å forhøre seg litt likevel vettu. Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Ja, 270 er veldig bra for et nytt Total War spill + 1DayDLC'en. Skader ikke å forhøre seg litt likevel vettu. Eneste jeg ikke liker er day one dlc. Ellers er det greit. selv prisen på steam Lenke til kommentar
latslask Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Hva er den beste prisen dere har funnet så langt? GetGamesGohttp://getgamesgo.com/product/total-war-rome-2-po - 46.76 usdNoen bedre? Er getgamesgo legit? Eller kan jeg forvente meg å få spillet sletta? Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 er det noen som vet om noen norske butikker vil ha samler utgaven? 1 Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Hva er den beste prisen dere har funnet så langt? GetGamesGohttp://getgamesgo.com/product/total-war-rome-2-po - 46.76 usdNoen bedre?Er getgamesgo legit? Eller kan jeg forvente meg å få spillet sletta? 100% Legit, ja. De eies og styres av Eurogamer. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Her stinker det DLC-helvette lang vei. Ellers takk. Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Her stinker det DLC-helvette lang vei. Ellers takk. This Og vedrørende forhåndskjøp skyr brent barn ilden. Aldri mer, tull å forhåndsbestille. Jeg vil vite mer om produktet før jeg kjøper det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå