Arodem Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Den respektløse oppførselen overfor fansen ble for mye for laget. StarCraft II-proffen «IdrA» kastet ut av Evil Geniuses 1 Lenke til kommentar
Pact Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Fint å se en artikkel om dette. Jeg syntes det er synd at det skjer, Idra er blant mine favorittspillere. Synd han har problemer med temperamentet. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Lever etter clan-navnet? Supert at dere begynner med mer slik som ble spurt etter Bra jobba gamer! Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 han er jo tross alt et "evil genius" så da er han vel slem mot fansen ôg XD. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 han er jo tross alt et "evil genius" så da er han vel slem mot fansen ôg XD. det er ikke så veldig genialt da!! Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 På tide. Andre har blitt kasta ut over mye mindre enn greiene han har lira av seg de siste åra. Og det var på tide at oppførselen hans får konsekvenser. Folk som opprettholder karrièren sin ved å være rasshøl har ikke noe i e-sport å gjøre. Håper ikke han får kontrakt med noen andre lag eller sponsorer heller. Han burde bare "walk away". Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Det står jo ingenting om hva han faktisk gjorde? Kan man lese mer om oppførselen hans noe sted? Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Det står jo ingenting om hva han faktisk gjorde? Kan man lese mer om oppførselen hans noe sted? Dette var iallefall dropen: http://i.imgur.com/FgezXgU.jpg Kan lese litt her her: Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Jeg gir egentlig faen i hva han sier, men når han spiller ZvT og har 195 supply og quitter uten noen spesielt god grunn, så ender det opp med at jeg ikke gidder å se kampene hans. Han ender jo opp med å ragequitte før eller senere, så hvorfor skal jeg gidde å se på eller heie på han? 5 Lenke til kommentar
Tamingo Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 PÅ tide han kødden ble kastet ut! 2 Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 han er jo tross alt et "evil genius" så da er han vel slem mot fansen ôg XD.det er ikke så veldig genialt da!! haha nei kanskje han lærer seg folkeskikk nå. Etter alt å dømme fortjente han dette Lenke til kommentar
Occi Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Håper ikke han får kontrakt med noen andre lag eller sponsorer heller. Han burde bare "walk away". Blir litt overrasket om han blir tatt inn av et stort lag i alle fall. Elendig oppførsel og har ikke vunnet noe særlig på evigheter. Det var stas å se starten på første matchen hans vs Polt i WCS. Grådig start og ganske tight macro, men hele korthuset falt (som vanlig) sammen under press og ender i ragequit. http://youtu.be/v_k73V4_WRs Game 2 var direkte pinlig og helt elendig spilt. Desperat roach+bane+ling counter til terran som åpnet med reapers+hellions, men ingen follow up og klarte ikke å drepe en eneste depo med 10 banes :| https://www.youtube.com/watch?v=iYxktlEb4GM Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Stas å sjå at fleire Starcraft 2 artiklar bli publisert på gamer.no! 3 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Hahaha, han har vært så frekk og jævlig over lang tid, forventet at han skulle måtte forlate EG mye tidligere, han er ikke en god spiller lenger heller. Lenke til kommentar
zen master Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 aldri spilt starcraft før, men han her hørtes ut som en fyr etter min smak. noen som vet hvor jeg kan se streamed hans? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 aldri spilt starcraft før, men han her hørtes ut som en fyr etter min smak. noen som vet hvor jeg kan se streamed hans? Her er hans tidl. kanal. Hvordan du tror at han kan være en fyr etter din smak uten å kjenne til spillet engang høres dog veldig merkelig ut. Han er ikke (lenger) spesielt god (relativt), og oppfører seg som en drittsekk (ikke på noen underholdende måte heller). Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 yes! han var jo den klasseklovenen som ikkje passet i det profesjonele ligan! Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Jeg har kun dette å si: http://www.youtube.com/watch?v=RFZrzg62Zj0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå