direkte Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg har ikke på at jeg skal ha vibrering når jeg trykker på noen taster, men når jeg skriver meldinger så kommer det alikevell en slags vibrasjonslyd. Hvordan skal jeg få bort den lyden? Har en HTC Sensation. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Innstillinger - under tastaturoppsett et sted Lenke til kommentar
direkte Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Innstillinger - under tastaturoppsett et sted Er ikke noe som heter tastaturoppsett til meg. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Har ikke min Sensation forran meg, men mener å huske at det er noe som: Settings->language and keyboard->touch input->text input->vibrate when typing Bruker ikke norsk selv, så du får oversette og se om du finner det. Lenke til kommentar
direkte Skrevet 10. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2013 Har ikke min Sensation forran meg, men mener å huske at det er noe som: Settings->language and keyboard->touch input->text input->vibrate when typing Bruker ikke norsk selv, så du får oversette og se om du finner det. Der var det ja. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå