Christian Søgaard Moen Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Blikk som fanger Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Christian Søgaard Moen Skrevet 10. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2013 kom gjerne med kommentarer, tips og triks taes i mot med åpne armer. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Flott modell du har her og bildet er etter min smak bra. Du er tett på, tenker litt utradisjonelt med crop av halve ansiktet med øyet riktig plassert. Nå har jeg ikke utgangspunktet ditt i farger og jeg er smertelig klar over hvor vanskelig det er å få til en god s/h konvertering - men du kan jo se på følgende; 1. Ser ut som det hvite i øyet er blitt for hvitt - ta gjerne justeringen helt til slutt i fargemodus. 2. Jenta har fregner og det hadde jeg utnyttet til fulle ved å kjørt opp fargekontrastene med curves og lekt med de enkle fargekanalene under s/h konverteringen. Dette hadde ført til at bildet hadde fått økt kontrastomfang og ikke sett fullt så flatt ut i s/h. 3. Er det ting du vil fremheve/viske bort, så bruker jeg ofte high pass/invers high pass filter med tilhørende masker i separate lag. Er muligens på gyngende grunn her, men synes selv s/h er veldig flott og vet at dette ikke er gjort i en fei 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 ja det øyet fanget min interesse,likte det veldig godt Lenke til kommentar
Christian Søgaard Moen Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2013 lastet opp ny versjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg