sleepypedersen Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Hei! Jeg studerer Music Mangement og driver med bacheloroppgave nå. Jeg skriver om forbrukeratferd, digital vs fysisk, eie vs leie, samt ulovlig nedlasting. Hadde vært supert om alle kunne tatt seg 2 minutter til å svare på spørreundersøkelsen min. Hadde vært til stor hjelp! Gjerne gi kritikk og tilbakemelding og Her er linken: Undersøkelse om musikkforbruk Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Svart. Lykke til videre. Endret 10. mai 2013 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Svart! Skulle gjerne hatt en mulighet til å beskrive hvorfor jeg svarte det jeg svarte, men jeg antar det kanskje ville blitt for mye informasjon for deg. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Svart. Lykke til med oppgaven Lenke til kommentar
MKej Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Svart. Kunne vært interessant å fått lest oppgaven når du er ferdig Lenke til kommentar
*F* Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Svart. Et par ting du bør ta i betraktning ts: - Folk på diskusjon er gjerne mer "digitalt fokuserte" en gjennomsnittsmannen i gata - Folk i musikkforumet er gjerne mer opptatt av musikke en gjennomsnittsmannen i gata Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå