Gå til innhold

Headset til pcen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Siberia v2 er meget behagelig og leverer veldig god lyd. Men da i tillegg ville jeg anbefalt et bra lydkort.

Lenke til kommentar

Ert det god lyd i det eller? siden tritton er jo 7.1

Det 7.1 i G35 og. Eneste problemet jeg har opplevd er at kabelen kan tvinne seg. Så ta en titt på Logitech G930 hvis ikke ville jeg sett på qpad headsettet Bmwtic anbefalte.
Lenke til kommentar

Bruker selv Qpad QH-1339 og dette er det best headsettet jeg noen gang har hatt. Ligger dog litt over 1k prisklassen. Men det anbefales!

2290 billigste. batelr ikke så mye for et headset tror jeg.

Det 7.1 i G35 og. Eneste problemet jeg har opplevd er at kabelen kan tvinne seg. Så ta en titt på Logitech G930 hvis ikke ville jeg sett på qpad headsettet Bmwtic anbefalte.

Tror jeg går fopr tritton sitt.
Lenke til kommentar

2290 billigste. batelr ikke så mye for et headset tror jeg.

Tror jeg går fopr tritton sitt.

Det er et godt valg det, men lurer på om du skal bruke headsettet til pc og konsoller eller kun til pc, fordi da ville jeg heller gått for logitech,qpad ( QH-90) eller spart enda litt til og kjøpt et astro. Endret av cheeze
Lenke til kommentar

Det er et godt valg det, men lurer på om du skal bruke headsettet til pc og konsoller eller kun til pc, fordi da ville jeg heller gått for logitech,qpad ( QH-90) eller spart enda litt til og kjøpt et astro.

Har tenkt litt på astro ja. Men blir så ekstremt mye penger for å få det til norge. eller vet du om en god side?

EDIT: specsa til dette så rimelig bra ut . og for en pris. er det bra eller tror dere ? http://cdon.no/elektronikk/headset_attitude_one_tunguska_v7.1_usb_headset_%E2%80%93_blue-22476817

Endret av xtyfoonx
Lenke til kommentar

Har tenkt litt på astro ja. Men blir så ekstremt mye penger for å få det til norge. eller vet du om en god side?

EDIT: specsa til dette så rimelig bra ut . og for en pris. er det bra eller tror dere ? http://cdon.no/elekt...3_blue-22476817

Astro er absolutt noe å tenke på ja, når det kommer til det fra cdon hadde jeg vært skeptisk, prøv å google litt og les omtaler, hvis det ikke er noen anmeldelser,omtaler etc ville ikke jeg kjøpt det.. Logitech kommer jo snat med nye 7.1 headset, mulig det kan være noe å vente på..
Lenke til kommentar

IKKE kjøp deg Tritton, 720+ har et stort problem med hummelud som kommer med alle headset.

Skal sies det ikke er særlig god lyd for pengene heller. Trenger også optics cabel inngang på datan for å få noe ut av headsettet.

Kjøp deg heller noen ordentlige headphones til rundt samme prisen, så får du så mye bedre lyd til alt fra musikk/film/spilling. Til dags dato er disse gaming headsettene med 5.1/7.1 fra steelseries/turtlebeach/icemat/tritton/ect, en stor gimmic hvor du ikke får noe særlig lyd for penge.

Du kan heller se på headphones som: Beyerdynamic D770 Pro, Denon AH-D1100, Audio Technica ATH-AD700, Creative Aurana Live!, Sennheiser H555 om du vil ha god gaming positional audio.

- AnonIII

Endret av ANONIII
Lenke til kommentar

Astro er absolutt noe å tenke på ja, når det kommer til det fra cdon hadde jeg vært skeptisk, prøv å google litt og les omtaler, hvis det ikke er noen anmeldelser,omtaler etc ville ikke jeg kjøpt det.. Logitech kommer jo snat med nye 7.1 headset, mulig det kan være noe å vente på..

når er det snakk om at det kommer? tror nokk jeg venter til september skjønner du.

IKKE kjøp deg Tritton, 720+ har et stort problem med hummelud som kommer med alle headset.

Skal sies det ikke er særlig god lyd for pengene heller. Trenger også optics cabel inngang på datan for å få noe ut av headsettet.

Kjøp deg heller noen ordentlige headphones til rundt samme prisen, så får du så mye bedre lyd til alt fra musikk/film/spilling. Til dags dato er disse gaming headsettene med 5.1/7.1 fra steelseries/turtlebeach/icemat/tritton/ect, en stor gimmic hvor du ikke får noe særlig lyd for penge.

Du kan heller se på headphones som: Beyerdynamic D770 Pro, Denon AH-D1100, Audio Technica ATH-AD700, Creative Aurana Live!, Sennheiser H555 om du vil ha god gaming positional audio.

- AnonIII

er det noen som koster rundt 1000 du anbeflaer? har tenkt litt på astor men blir sykt mye penger får å få dem til norge tror jeg eller vet du om en god side? forreten hva med cm storm sirus? Endret av xtyfoonx
Lenke til kommentar

hva med cm storm sirus?
Lenke til kommentar

var en omtale på hard ware. såg meget god ut : http://www.hardware.no/artikler/tritton-720/114176
Lenke til kommentar

Det er nok et bedre kjøp en tritton, hvis det pc bruk. Som ANONIII skrev, er det en mulighet for å kjøpe vanlige headphones og en clip mic vedsiden av.

. Detter til pc bruk rettere sagt gaming og musikk. Og en del kommunisering så trenger en god mic. Helst et headset god mic god lyd og komfortabelt. Forresten så litt på g35 anmeldelsene er ekstremt gode. Er det verdt 750 kroner tror du til pc? Endret av xtyfoonx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...