xtyfoonx Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Sorry for litt spam di siste dagene. Men jeg lurer på om noen vet om dette headsette er noe bra eller ikke? http://cdon.no/elekt...c%2fmac-7705430 ser utrolig bra og komfortabelt ut og lyden er jo god ser det ut som. men noen som vet om micen er god foreksempel?`evt noen andre headset? Endret 9. mai 2013 av xtyfoonx Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg har bestillt Asus Vulcan Pro. Den kommer i morgen. Den har veldig gode anmeldelser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Siberia v2 er meget behagelig og leverer veldig god lyd. Men da i tillegg ville jeg anbefalt et bra lydkort. Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Siberia v2 er meget behagelig og leverer veldig god lyd. Men da i tillegg ville jeg anbefalt et bra lydkort. tror nokk jeg går for det tritton jeg sendte. Lenke til kommentar
Hoppsann Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 tror nokk jeg går for det tritton jeg sendte. Vel, har selv et G35 og er storfornøyd, hvis du skal ha en headset til 1k eller mer, ville jeg kanskje tatt en kikk på g930. Trådløst og utrolig komfertabelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Har både G35 og G930, begge to er veldig gode. Lenke til kommentar
Bmwtic Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Bruker selv Qpad QH-1339 og dette er det best headsettet jeg noen gang har hatt. Ligger dog litt over 1k prisklassen. Men det anbefales! Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 10. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2013 Vel, har selv et G35 og er storfornøyd, hvis du skal ha en headset til 1k eller mer, ville jeg kanskje tatt en kikk på g930. Trådløst og utrolig komfertabelt. Ert det god lyd i det eller? siden tritton er jo 7.1 Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Asus Vulcan Pro kom i dag. Jeg har sittet med dem på en stund nå de er veldig komfortable. Vulcan Pro er også det eneste headsetet med ANC (Activ-Noise-Cancelling) for gaming. Veldig fornyd. Lenke til kommentar
Hoppsann Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Ert det god lyd i det eller? siden tritton er jo 7.1 Det 7.1 i G35 og. Eneste problemet jeg har opplevd er at kabelen kan tvinne seg. Så ta en titt på Logitech G930 hvis ikke ville jeg sett på qpad headsettet Bmwtic anbefalte. Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 10. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2013 Bruker selv Qpad QH-1339 og dette er det best headsettet jeg noen gang har hatt. Ligger dog litt over 1k prisklassen. Men det anbefales! 2290 billigste. batelr ikke så mye for et headset tror jeg. Det 7.1 i G35 og. Eneste problemet jeg har opplevd er at kabelen kan tvinne seg. Så ta en titt på Logitech G930 hvis ikke ville jeg sett på qpad headsettet Bmwtic anbefalte. Tror jeg går fopr tritton sitt. Lenke til kommentar
Hoppsann Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) 2290 billigste. batelr ikke så mye for et headset tror jeg. Tror jeg går fopr tritton sitt. Det er et godt valg det, men lurer på om du skal bruke headsettet til pc og konsoller eller kun til pc, fordi da ville jeg heller gått for logitech,qpad ( QH-90) eller spart enda litt til og kjøpt et astro. Endret 10. mai 2013 av cheeze Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 10. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Det er et godt valg det, men lurer på om du skal bruke headsettet til pc og konsoller eller kun til pc, fordi da ville jeg heller gått for logitech,qpad ( QH-90) eller spart enda litt til og kjøpt et astro. Har tenkt litt på astro ja. Men blir så ekstremt mye penger for å få det til norge. eller vet du om en god side? EDIT: specsa til dette så rimelig bra ut . og for en pris. er det bra eller tror dere ? http://cdon.no/elektronikk/headset_attitude_one_tunguska_v7.1_usb_headset_%E2%80%93_blue-22476817 Endret 10. mai 2013 av xtyfoonx Lenke til kommentar
Hoppsann Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Har tenkt litt på astro ja. Men blir så ekstremt mye penger for å få det til norge. eller vet du om en god side? EDIT: specsa til dette så rimelig bra ut . og for en pris. er det bra eller tror dere ? http://cdon.no/elekt...3_blue-22476817 Astro er absolutt noe å tenke på ja, når det kommer til det fra cdon hadde jeg vært skeptisk, prøv å google litt og les omtaler, hvis det ikke er noen anmeldelser,omtaler etc ville ikke jeg kjøpt det.. Logitech kommer jo snat med nye 7.1 headset, mulig det kan være noe å vente på.. Lenke til kommentar
code Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 (endret) IKKE kjøp deg Tritton, 720+ har et stort problem med hummelud som kommer med alle headset. Skal sies det ikke er særlig god lyd for pengene heller. Trenger også optics cabel inngang på datan for å få noe ut av headsettet. Kjøp deg heller noen ordentlige headphones til rundt samme prisen, så får du så mye bedre lyd til alt fra musikk/film/spilling. Til dags dato er disse gaming headsettene med 5.1/7.1 fra steelseries/turtlebeach/icemat/tritton/ect, en stor gimmic hvor du ikke får noe særlig lyd for penge. Du kan heller se på headphones som: Beyerdynamic D770 Pro, Denon AH-D1100, Audio Technica ATH-AD700, Creative Aurana Live!, Sennheiser H555 om du vil ha god gaming positional audio. - AnonIII Endret 11. mai 2013 av ANONIII Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 11. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2013 (endret) Astro er absolutt noe å tenke på ja, når det kommer til det fra cdon hadde jeg vært skeptisk, prøv å google litt og les omtaler, hvis det ikke er noen anmeldelser,omtaler etc ville ikke jeg kjøpt det.. Logitech kommer jo snat med nye 7.1 headset, mulig det kan være noe å vente på.. når er det snakk om at det kommer? tror nokk jeg venter til september skjønner du. IKKE kjøp deg Tritton, 720+ har et stort problem med hummelud som kommer med alle headset. Skal sies det ikke er særlig god lyd for pengene heller. Trenger også optics cabel inngang på datan for å få noe ut av headsettet. Kjøp deg heller noen ordentlige headphones til rundt samme prisen, så får du så mye bedre lyd til alt fra musikk/film/spilling. Til dags dato er disse gaming headsettene med 5.1/7.1 fra steelseries/turtlebeach/icemat/tritton/ect, en stor gimmic hvor du ikke får noe særlig lyd for penge. Du kan heller se på headphones som: Beyerdynamic D770 Pro, Denon AH-D1100, Audio Technica ATH-AD700, Creative Aurana Live!, Sennheiser H555 om du vil ha god gaming positional audio. - AnonIII er det noen som koster rundt 1000 du anbeflaer? har tenkt litt på astor men blir sykt mye penger får å få dem til norge tror jeg eller vet du om en god side? forreten hva med cm storm sirus? Endret 11. mai 2013 av xtyfoonx Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 11. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2013 Astro er absolutt noe å tenke på ja, når det kommer til det fra cdon hadde jeg vært skeptisk, prøv å google litt og les omtaler, hvis det ikke er noen anmeldelser,omtaler etc ville ikke jeg kjøpt det.. Logitech kommer jo snat med nye 7.1 headset, mulig det kan være noe å vente på.. hva med cm storm sirus? Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 11. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2013 Astro er absolutt noe å tenke på ja, når det kommer til det fra cdon hadde jeg vært skeptisk, prøv å google litt og les omtaler, hvis det ikke er noen anmeldelser,omtaler etc ville ikke jeg kjøpt det.. Logitech kommer jo snat med nye 7.1 headset, mulig det kan være noe å vente på.. var en omtale på hard ware. såg meget god ut : http://www.hardware.no/artikler/tritton-720/114176 Lenke til kommentar
Hoppsann Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 hva med cm storm sirus? Det er nok et bedre kjøp en tritton, hvis det pc bruk. Som ANONIII skrev, er det en mulighet for å kjøpe vanlige headphones og en clip mic vedsiden av. Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 11. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2013 (endret) Det er nok et bedre kjøp en tritton, hvis det pc bruk. Som ANONIII skrev, er det en mulighet for å kjøpe vanlige headphones og en clip mic vedsiden av. . Detter til pc bruk rettere sagt gaming og musikk. Og en del kommunisering så trenger en god mic. Helst et headset god mic god lyd og komfortabelt. Forresten så litt på g35 anmeldelsene er ekstremt gode. Er det verdt 750 kroner tror du til pc? Endret 11. mai 2013 av xtyfoonx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå