theobvious Skrevet 12. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2013 Men bonaqua har kildevann? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 (endret) lol, Bonaqua tappes fra Glomma. http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.904485 Endret 12. mai 2013 av Uderzo Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 12. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2013 Hvem flaske vann er kildevann? Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 12. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2013 (endret) . Endret 12. mai 2013 av theobvious Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 (endret) Hvem flaske vann er kildevann? Olden f.eks. De bruker Blåfjellskilden i Oldedalen i Stryn kommune ved Jostedalsbreen Nasjonalpark. Og Farris, de bruker Kong Olavs kilde, som ligger nedenfor Bøkeskogen. Her kan du lese litt om kildevann http://no.wikipedia.org/wiki/Kildevann Farris er kildevann? (etter hva jeg leste nå nettopp) Stemmer det. Endret 12. mai 2013 av Uderzo Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Vann på flaske ville jeg ha sagt, men her er det jo også en rekke diskusjoner også, men jeg er ganske sikker på at vann fra fleske har en høyere kvalitet enn vanlig vann som du får fra springen! Vannfabrikken Voss Production i Iveland får kritikk av Mattilsynet. Anne Torhild Nilsen [email protected] Publisert 20.02.2009 07:49. Tvitre Skriv ut Bedriften kritiseres for tvilsom markedsføring på hjemmesida si, der Voss kaller vannet sitt eksklusivt - og beskyttet av fjell og is. Tilsynet påpeker at det i realiteten er samme vann på Voss-flaksene, som alle på Vatnestrøm dusjer i, vasker klær med og spyler ned i klosettet, skriver Setesdølen. Mattilsynet krever nå at markedsføringa justeres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå