Haygon Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Heisann! Jeg er en kar fra molde på 18 år som ser etter noen greie folk å spille diverse spill på PC med. Det eneste jeg ber om er at du: har mic og kan bruke skype er helst over 16 år at du er moden, men kan også kødde litt. Noen multiplayer / Co-op spill jeg har akkurat nå er: Battlefield 3 Battlefield: Bad company 2 Team Fortress 2 Minecraft Left 4 dead 2 Dead Island Trine 2 Arma 3 alpha Portal 2 Ville vert kjekt for eksempel å få til en god squad til battlefield spill eller noen å spille litt minecraft med Endret 18. mai 2013 av Haygon Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg spiller Battlefield 3 og Arma 3 alpha ( spiller ikke wasteland osv på arma ) Skulle gjerne spilt bad company 2 men får ikke accounten til og fungere Lenke til kommentar
Haygon Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg spiller Battlefield 3 og Arma 3 alpha ( spiller ikke wasteland osv på arma ) Skulle gjerne spilt bad company 2 men får ikke accounten til og fungere Hvis du gir mer Skype kontaktinformasjonen din kanskje vi kan spille litt BF3 i morgen? Lenke til kommentar
s3ny Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Har left 4 dead 2 og bf3 om du vil spille? Hadde vært gøy å fått til 4 folk og spilt sammen! Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Kan gjerne henge meg på jeg og, er 17 fra Aust Agder, har bf3, bc2, l4d2, minecraft og en del flere Kunne gjerne tenkt noe bf3/left 4 dead 2 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Ta deg en tur innom Lakusland da vel (minecraft) 1 Lenke til kommentar
afdsgdfsghrede Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Kan godt legge til meg. Spiller nesten bare BF3, pga. det blir ikke så mye tid foran maskinen som jeg skulle ønske. Er 23 og ønsker å spille mer taktisk med noen. Bare å legge meg til om det ønskes. Nick: Zophram Lenke til kommentar
HeatedCoffee Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Spiller en del av de samme spillene selv, hele gjengen kan legge meg til hvis de vil. Left 4 Dead 2 Battlefield 3 Team Fortress 2 Borderlands 2 Portal 2 + en del fler Steam: http://steamcommunity.com/id/heatedcoffee Origin: HeatedCoffee Lenke til kommentar
iamiam Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Er med på BF3 og Crysis 3, BF4 , MOH, Dead space Origin: Texnoi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå