CasterAnd Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Eier i dag to GTX560Ti i SLi. Driver å sikler litt på å få tak i et GTX Titan skjermkort, men lurer på om dette er verdt det i forhold til ytelse. Når det gjelder skrytefaktor er det definitivt verdt det, men lurer på om Titan vil gi meg en betydelig mer FPS enn to 560Ti Takker for svar på forhånd ^^ -C Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Vil tro at det finnes utallige tester av skjermkort der ute slik at du fint kan sammenligne og finne det ut selv. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Fulgte med på tester i dagene etter lanseringen av Titan, og den var i alle fall jevnere enn mange SLI-oppsett. Her er en SLI-test av 650Ti BOOST med sammenligning mot Titan og mange andre: http://www.hardware.no/artikler/asus-geforce-gtx-650ti-boost-directcu-ii-oc-sli-x-2/133174/3 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Betydelig høyere framerate? Nei Betydelig mer krevende innstillinger kan tas i bruk? Ja Betydelig mindre hakking når ting blir hektisk? Ja 2 Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 HAr du pengene kjøpt titan. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Mulig jeg kjøper titan da jeg kan kanskje skaffe noen avslag. Men skal jeg ha titan skal jeg ha titan, så da blir det i så fall sparing til splitter ny pc også. Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå