Klossmajoren Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Vet noen hvordan man kan slette en paypal bruker? Jeg har glemt passordet, og jeg kan ingen av sikkerhets spm..... Jeg er rett og slett stuck, finner ikke passordet i mailen min eller noe, vil bare slette den og oprette en ny... Lagde brukeren når jeg var 16 for å tjene penger gjennom internet sider.... yea, jeg var stokk dum.... Og nå er jeg over 18, og vil starte på nytt, med en ny bruker.... sitter nemlig her og skal bestille noe på nettet hvor man må bruke paypal, og ja.... jeg får ikke tilgang til den, så hvordan kan jeg slette den? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Du tror du kan slette en bruker du har absolutt ingen bånd til? Virkelig? 2 Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Du tror du kan slette en bruker du har absolutt ingen bånd til? Virkelig? HAHAH, never mind, jeg tok passordet! Endelig! Wohpwhop! Endret 9. mai 2013 av speedskater Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Spørs hvilken mailtilbyder du bruker, men du kan se om du kan opprette et alias... Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 What are my options? Jeg brukte hoved eposten min på den brukeren for svarte..... god damn, må jeg bare oprette en ny epost som jeg bruker til å signe opp på paypal? Ha en egen paypal epost? Hvis du ikke får til password recovery så kontakter du paypal pr. tlf og forklarer deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå