Cantante Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 For meg høres det du som du er den dumme her? Kom igjen da, akkurat som om det meste av tjenester og tilbud ikke bare er til for å kompensere for feil levemåte i utgangspunktet. Ser det hele tiden. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Jeg finner det svært usansynlig at det er intelligensnivået på norske kvinner som gjør at du ikke kan identifisere deg med dem. Det må være andre kulturelle forskjeller. Jeg er selv stor fan av utenlandske kvinner, men det er utelukkende av overfladiske grunner. Endret 9. mai 2013 av Skurupu 2 Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Men HVORFOR er norske jenter dumme? Og hvilken type dum? 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Det humoristiske i denne tråden er at den er fylt av vrangforestillinger! Klassiker! Humor : Noen flirer av post 1 , andre flirer av poster1 men den som flirer best er moderator1 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Skrevet selv, bra eller? Du hadde fått mer positiv respons dersom du ikke hadde inkludert det der. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Kanskje du sliter med norske jenter, fordi de har for bra humor? Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Har lurt på samme sjølv. Eg er jo så fantastisk i forhold til alle andre, så er det aldri slik at jentene greier å forelske meg eller var det dei i meg?Hugsar ikkje helt korleis det var, men når eg ser i speilet blir følelsene ganske gode. Kysser det ofte berre for å føle virkelig kjærleik for første gong. Er dette normalt? Eller er det vodkaen som prater... Endret 24. mai 2013 av medlem-141789 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 "Problemet" med kvinner idag er at feministene forsøker å etterape menn istedet for å la kvinner være kvinner eller finne sin egen måte å gjøre ting på. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå