Gå til innhold

Norske jenter

Cantante

Anbefalte innlegg

"Norske jenter er generelt så dumme at det er lettere å blokkere ut hele muligheten for et langvarig forhold, enn å takle å bli skuffet gang på gang over at jeg selv ikke klarer å forelske meg."

Skrevet selv, bra eller? :rofl:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Fordi det er bra gjort å snu noe tragisk om til noe morsomt.

Hvorfor er det morsomt?

Lenke til kommentar

Hvorfor er det morsomt?

Får mest lyst til å gråte egentlig.

Fordi han er dum selv og syns det er fint med så mange like"menn"(?) i Norge :)

Mangler bare at du begynner å prate på at nordmenn er blant de høyest utdannede i verden (som om utdanning forandrer hvem man er) :p

Lenke til kommentar

Mangler bare at du begynner å prate på at nordmenn er blant de høyest utdannede i verden (som om utdanning forandrer hvem man er) :p

Nei, vi har svært mange dumme mennesker i landet, men det er på langt nær en ensidig fordeling i kjønn.

Ogja, nei utdanning er helt ubrukelig, har ingenting med intelligensen til ett samfunn å gjøre. Syns vi skal avhandle hele dritten.

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar

Nei, vi har svært mange dumme mennesker i landet, men det er på langt nær en ensidig fordeling i kjønn.

Ogja, nei utdanning er helt ubrukelig, har ingenting med intelligensen til ett samfunn å gjøre. Syns vi skal avhandle hele dritten.

Ikke ubrukelig, men det gjør en ikke smartere heller. Og man skal huske på at 90 % av samfunnet vårt, består av kunstige behov.

Men samme det, jeg klarer ikke å komme på bølgelengde med norske jenter og da klarer jeg ikke å motivere meg for skole eller noe heller - orker knapt å trene til og med. Alt henger sammen, så det går bare nedover med meg ... Kjenner testosteronsnivået synker for hver dag som går.

Endret av Cantante
Lenke til kommentar

For meg høres det ut som om du har eksakt motsatt problem. Altså at norske kvinner er for smart for deg.

Er det likestilling mellom kjønnene du er redd for?

Tenkte det samme selv en stund, men jeg kommer veldig på bølgelengde med utenlandske jenter (og de er generelt mer oppegående) ...

Er glad i likestilling, liker til og med kvinner som er høyere enn meg selv.

Lenke til kommentar

Ikke ubrukelig, men det gjør en ikke smartere heller. Og man skal huske på at 90 % av samfunnet vårt, består av kunstige behov.

Men samme det, jeg klarer ikke å komme på bølgelengde med norske jenter og da klarer jeg ikke å motivere meg for skole eller noe heller - orker knapt å trene til og med. Alt henger sammen, så det går bare nedover med meg ... Kjenner testosteronsnivået synker for hver dag som går.

For meg høres det du som du er den dumme her?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...