Cantante Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 "Norske jenter er generelt så dumme at det er lettere å blokkere ut hele muligheten for et langvarig forhold, enn å takle å bli skuffet gang på gang over at jeg selv ikke klarer å forelske meg." Skrevet selv, bra eller? 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Dr. Brodsky Skrevet 9. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 9. mai 2013 Nei...? 27 Lenke til kommentar
Cantante Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Nei...? Er jo sant da. De ser det ikke selv, men ta en tur i Italia f.eks. så ser man fort forskjellen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 De pleier å bli smartere etter barneskolen. Bare vent og se. 9 Lenke til kommentar
Cantante Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 De pleier å bli smartere etter barneskolen. Bare vent og se. Joda, men ikke mye. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Zup dawg? edit: Kommer vel ann på hvilke kretser man vanker i det. Og hva mener du med dumme? Endret 9. mai 2013 av TheSleepwalker Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Der du henger ja? Jobber på McDonalds og henger på bensinstasjoner da eller? 4 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Siden når ble mannsjåvenisme humor? 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Skrevet selv, bra eller? Synes du? Hvorfor? Lenke til kommentar
Cantante Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Synes du? Hvorfor? Fordi det er bra gjort å snu noe tragisk om til noe morsomt. Lenke til kommentar
Tilfeldignavn4682 Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Etter de emnene på profilen din Cantante, ser det ut som du har litt av et problem med norske jenter. Forøvrig er Norge på delt 7 plass i verdens rankingen over IQ. Hvis ikke det er bra nok for deg kan du jo flytte til Singapore som faktisk er på toppen. (http://www.photius.com/rankings/national_iq_scores_country_ranks.html) 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Fordi det er bra gjort å snu noe tragisk om til noe morsomt. Hvorfor er det morsomt? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Hvorfor er det morsomt? Fordi han er dum selv og syns det er fint med så mange like"menn"(?) i Norge 3 Lenke til kommentar
Cantante Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Hvorfor er det morsomt? Får mest lyst til å gråte egentlig. Fordi han er dum selv og syns det er fint med så mange like"menn"(?) i Norge Mangler bare at du begynner å prate på at nordmenn er blant de høyest utdannede i verden (som om utdanning forandrer hvem man er) Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Mangler bare at du begynner å prate på at nordmenn er blant de høyest utdannede i verden (som om utdanning forandrer hvem man er) Nei, vi har svært mange dumme mennesker i landet, men det er på langt nær en ensidig fordeling i kjønn. Ogja, nei utdanning er helt ubrukelig, har ingenting med intelligensen til ett samfunn å gjøre. Syns vi skal avhandle hele dritten. Endret 9. mai 2013 av Rudde93 Lenke til kommentar
Cantante Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Nei, vi har svært mange dumme mennesker i landet, men det er på langt nær en ensidig fordeling i kjønn. Ogja, nei utdanning er helt ubrukelig, har ingenting med intelligensen til ett samfunn å gjøre. Syns vi skal avhandle hele dritten. Ikke ubrukelig, men det gjør en ikke smartere heller. Og man skal huske på at 90 % av samfunnet vårt, består av kunstige behov. Men samme det, jeg klarer ikke å komme på bølgelengde med norske jenter og da klarer jeg ikke å motivere meg for skole eller noe heller - orker knapt å trene til og med. Alt henger sammen, så det går bare nedover med meg ... Kjenner testosteronsnivået synker for hver dag som går. Endret 9. mai 2013 av Cantante Lenke til kommentar
Cantante Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Blir redusert til å sitte på kafè og lukter på blomster Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 For meg høres det ut som om du har eksakt motsatt problem. Altså at norske kvinner er for smart for deg. Er det likestilling mellom kjønnene du er redd for? 4 Lenke til kommentar
Cantante Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 For meg høres det ut som om du har eksakt motsatt problem. Altså at norske kvinner er for smart for deg. Er det likestilling mellom kjønnene du er redd for? Tenkte det samme selv en stund, men jeg kommer veldig på bølgelengde med utenlandske jenter (og de er generelt mer oppegående) ... Er glad i likestilling, liker til og med kvinner som er høyere enn meg selv. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Ikke ubrukelig, men det gjør en ikke smartere heller. Og man skal huske på at 90 % av samfunnet vårt, består av kunstige behov. Men samme det, jeg klarer ikke å komme på bølgelengde med norske jenter og da klarer jeg ikke å motivere meg for skole eller noe heller - orker knapt å trene til og med. Alt henger sammen, så det går bare nedover med meg ... Kjenner testosteronsnivået synker for hver dag som går. For meg høres det du som du er den dumme her? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå