rab Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Er en godt voksen MOHAA/S-tilhenger, men er ingen data-guru og har installasjonsproblemer * Har installert MOHAA med no-cd patch. Installerer jeg Spearhead får jeg ikke åpnet MOHAA når jeg ønsker det, men får en Windows feilmelding ... Hva kommer dette av mon tro? Hva gjør jeg feil? * Min Spearhead er en svensk utgave, men det skulle vel ikke ha noe å si??? Til slutt; hvilke patcher trenger jeg til hvert av spillene (for multiplayer)? Evt. hvilke patcher til hvilket spill?? Håper noen tar seg tid til å hjelpe meg ... Remi Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Prøv å patche opp begge spillene, følg anvisningene her: http://www.gamecopyworld.com/ (Du finner patcher under PC game index på høyre side) btw; Jeg spiller Spearhead MYE selv, er hektet. Kanskje dette er et spill for gamlinger? (er 27 år) Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Er en godt voksen MOHAA/S-tilhenger, men er ingen data-guru og har installasjonsproblemer* Har installert MOHAA med no-cd patch. Installerer jeg Spearhead får jeg ikke åpnet MOHAA når jeg ønsker det, men får en Windows feilmelding ... Hva kommer dette av mon tro? Hva gjør jeg feil? * Min Spearhead er en svensk utgave, men det skulle vel ikke ha noe å si??? Til slutt; hvilke patcher trenger jeg til hvert av spillene (for multiplayer)? Evt. hvilke patcher til hvilket spill?? Håper noen tar seg tid til å hjelpe meg ... Remi Det er egentlig ganske logisk når du bruker no-cd crack på mohaa exe-filen. Spearhead patcher MOHAA, og skifter dermed ut startfilen, som før var "cracket", med en ny. Løsningen blir å skaffe en no-cd crack til den versjonen av MOHAA du kjører nå. Lenke til kommentar
O|3 Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Det kan ha noe å gjøre med at du ikke har den originale .exe filen fordi du har en no cd patch. Hvis du tok backup av orginalen kan du prøve å legge den inn igjen. Lenke til kommentar
O|3 Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Litt for sein der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå