Kjetilmarstein Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Hei. Har en linksys E4200 ruter. Noen som vet brukernavnet og passordet? Trenger det til ett spill. Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 http://kb.linksys.com/Linksys/ukp.aspx?pid=80&app=vw&vw=1&login=1&json=1&docid=3d655af76e21457fa8b71a0c3a2a0c9c_3676.xml Lenke til kommentar
greenman Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Tok meg 1,5 sek å google det. http://pcsupport.about.com/od/linksys-default-passwords/a/e4200-default-password.htm Lenke til kommentar
Kjetilmarstein Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Fungerer ikke. Bruker Firefox. Når jeg skriver inn passordet kommer det bare ett nytt Username/password ikon.... Endret 9. mai 2013 av Kjetilmarstein Lenke til kommentar
Kjetilmarstein Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Kabelen står i pcen, men kommer fortsatt opp ett nytt brukernavn/passord vindu Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Hvis du har prøvd både brukernavn "admin" og uten noe, samt passord "admin" (med små bokstaver) så spørs det om det er satt nytt. Er det din eller dine foreldre sin? - har de satt nytt kanskje? Lenke til kommentar
Kjetilmarstein Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Har prøvd det. Foreldrene mine sitt, men faren min sier at han ikke har gjort noe med det Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Kanskje dere ikke har sikret deres trådløse nett heller? Da kan jeg i så fall skjønne at dere har ustabilt nett, hvis andre kan koble seg til å laste ivei. (utifra annen tråd du har) Hvis så er tilfelle, at dere ikke har sikret deres nett, så kan jo andre ha endret bruker/passordet. Jeg ville ha resatt router, satt nytt passord for å koble til router, samt satt opp kryptert trådløst (WPA2) Lenke til kommentar
Kjetilmarstein Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Alt er fikset nå! Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå