Gå til innhold

Tribes vow to fight-to-the-death to save Amazon rainforest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mange mennesker som bor i regnskogen. Vi ødelegger hjemmet deres fordi vi skal ha kraftfor til dyra våre. Jeg syns det er morsomt at vi klager på at utlendinger ødelegger Norge, når vi bidrar til å direkte ødelegge andre sine hjem. Dere er en fin gjeng med hyklere ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er mange mennesker som bor i regnskogen. Vi ødelegger hjemmet deres fordi vi skal ha kraftfor til dyra våre. Jeg syns det er morsomt at vi klager på at utlendinger ødelegger Norge, når vi bidrar til å direkte ødelegge andre sine hjem. Dere er en fin gjeng med hyklere ;)

Norge er ekstremt korrupt, myndighetene i Norge har jo innført et program kalt "skole" som skal gi hjerneføde til barn, og det stopper dessverre ikke før ofte langt ut i tenårene, de avler opp hjernevasket mennesker..

Norge investerte 2,8milliarder i Monstanto, ingen trenger vite mer en det for å komme til samme konklusjon som meg.

Endret av DaniNichi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er det i stor grad selskaper i de landene som kutter ned regnskogen og selger til andre land for å tjene penger. Indirekte kan man kanskje si at vestlige land er skyld i det, ettersom vi kjøper produktene, men landene kunne selv ha satt en stopper for ødeleggelsene ved å frede områder og nekte selskapene å utvinne råvarer fra disse områdene.

Å skylde kun på den vestlige verden, blir feil.

Lenke til kommentar

Nå er det i stor grad selskaper i de landene som kutter ned regnskogen og selger til andre land for å tjene penger. Indirekte kan man kanskje si at vestlige land er skyld i det, ettersom vi kjøper produktene, men landene kunne selv ha satt en stopper for ødeleggelsene ved å frede områder og nekte selskapene å utvinne råvarer fra disse områdene.

Korrekt, de setter ut anbud på landområder.

De fleste har en finger med i ødeleggelsene.

Lenke til kommentar

Eliten i det ene landet gjør business med eliten i det andre landet.

Hva vanlige mennesker evt. mener, betyr nok lite.

Det er alltid penge-makten som bestemmer til syvende og sist

Endret av Mr.M
Lenke til kommentar

Nå er det feil at det kun er nasjonaliserte selskaper som er aktører i regnskogen.

Jeg skyldte heller ikke bare på den vestlige verden, jeg bare ser hver eneste dag hvor skinnhellige vi selv påstår at vi selv er. Derfor dro jeg frem vesten.

Lenke til kommentar

Du er glad i Penn & Teller,eneste bullshiten er skrape de lager.

Spennende, du burde kanskje sjekke dem ut, så får du se realismen i det. I motsetning til propagandabiler du ser ut til å være glad i, får du faktisk litt mer informasjon ut av klippet jeg henviste til

Lurer vrikelig på hvordan din verden hadde sett ut notelitten, ganske sikker på jeg ikke hadde likt det særlig..

Synd at du ikke hadde likt en verden der mennesker hadde hatt frihet, jeg tror ikke de fleste ville vært så fornøyd med din verden hvor vi skal klare oss uten bruk av trær, eller kjøtt.

Lenke til kommentar

Synd at du ikke hadde likt en verden der mennesker hadde hatt frihet, jeg tror ikke de fleste ville vært så fornøyd med din verden hvor vi skal klare oss uten bruk av trær, eller kjøtt.

Jeg har ikke noe ideal verden som noen MÅ leve i, jeg prøver gjøre mitt beste med å opplyse om hva vi mister i den verden vi lever i nå..

Mangfold i naturen er viktig for meg langt viktigere en enda flere mennesker..

Endret av DaniNichi
Lenke til kommentar

Om du driver å ødelegger hjemmene til folk synes jeg du skal slutte med en gang. Personlig har jeg ikke ødelagt ett eneste hjem så jeg føler meg ikke veldig hyklersk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det du vil frem til med denne videoen her i grunn? At regnskogen ikke forsvinner, at det ikke er så ille at regnskogen krymper, eller at alle som skal debattere mot deg er emosjonelle miljøfanatikere? Jeg skjønner ikke helt.

Du er nok ikke alene her, så 2min skjønte det gikk typisk penn&teller veien lukket siden..

Endret av DaniNichi
Lenke til kommentar

Om du driver å ødelegger hjemmene til folk synes jeg du skal slutte med en gang. Personlig har jeg ikke ødelagt ett eneste hjem så jeg føler meg ikke veldig hyklersk.

Du har altså aldri spist kjøtt? Og du har selektivt gått ut å sjekket alle varer du kjøper for hvor de kommer fra? Imponerende i så tilfelle, men jeg tror vel egentlig dette er et tilfelle av ignoranse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...