Gå til innhold

Offisiell hjelpetråd til Knights of the old Republic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NYAAARGH! Merkelig glitch!

Jeg har nettopp vært på Leviathan og...hmm...snakka med de personene, og har ikke lenger...hmm...den personen i partyet mitt... Jaja, jeg får dra til Manaan og tjene meg litt penger på swooping og surre rundt litt, tenkte jeg... Vel inne på Ebon Hawk begynner jeg å tusle litt rundt, og det tar noen sekunder før jeg ser at YIKES! Jeg har Zalbaars klonede bror Daisy i hælene, akkurat som om han skulle vært en del av partyet mitt (hallo, jeg er inne på Ebon Hawk, jeg SKAL IKKE HA noe party!), og når jeg tusler forbi Zalbaar så bare står han der og kikker på! MERKELIIIIG!

Men det var den snodige delen, den irriterende er at spillet hang seg på load-screenen som kommer når jeg skal ut av Ebon Hawk igjen... Da var det å gå gjennom Sirkus Leviathan en gang til, da...

Lenke til kommentar
V[]bster"]Kommer Knights of The Old Republic til PC????

Høres jo dødskult ut! :-)

Jepp, kommer i slutten av måneden...

Har gledet meg til dette spillet(har ikke prøvd det på xbox enda)

Et lite skår i gleden er det vel at det ikke er noen form for multiplayer.

Men et så bra singleplayer spill må kjøpes allikevel :D

Lenke til kommentar
There is no emotion, there is peace.

There is no ignorance, there is knowlegde.

There is no passion, there is serenity.

There is no chaos, there is harmony.

There is no death, there is the Force.

Noooo, gjett hva jeg var på vei til å skrive inn som signatur :evil:

Jaja :-)

Lenke til kommentar
There is no emotion, there is peace.  

There is no ignorance, there is knowlegde.  

There is no passion, there is serenity.  

There is no chaos, there is harmony.  

There is no death, there is the Force.

Noooo, gjett hva jeg var på vei til å skrive inn som signatur :evil:

Jaja :-)

Får ta Sith versjonen du :lol:

Lenke til kommentar

Hmm... Nå skjønner jeg hvorfor jeg var så nervøs i nærheten av de forbanna monster-sardinene, det hadde seg nemlig slik at der hvor det står at jeg skal bruke den sonic emitter-saken (som tydeligvis funker som en anti-monster-sardin-fløyte) står det at jeg har to av den - som om den skulle være et one-use-item (slik som det står at jeg har 67 medpacks), derfor følte jeg at jeg liksom ikke kunne sløse med dem... Men egentlig har jeg faktisk to ganger evig av dem, jaja, monster-sardiner; come get some! :)

Lenke til kommentar
Hmm... Nå skjønner jeg hvorfor jeg var så nervøs i nærheten av de forbanna monster-sardinene, det hadde seg nemlig slik at der hvor det står at jeg skal bruke den sonic emitter-saken (som tydeligvis funker som en anti-monster-sardin-fløyte) står det at jeg har to av den - som om den skulle være et one-use-item (slik som det står at jeg har 67 medpacks), derfor følte jeg at jeg liksom ikke kunne sløse med dem... Men egentlig har jeg faktisk to ganger evig av dem, jaja, monster-sardiner; come get some! :)

Hehe stemmer.. jeg bare klikker som gal når fiskene kommer i nærheten :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...