Outlook Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg hadde vel over 20 vanlige lightsabere på slutten, 15 eller noe Short-lightsabere og 3-4 double, lurer på hva man skal med alle dem Selge dem? Nå hadde jeg over 30k credits eller i nærheten, og du får 25 credits for hver av dem, så det trenger jeg ikke.. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Hva er det som skjer hvis du er ond hele tiden egentlig? Blir du en av sithene? Hva med lagkameratene dine? Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Hva er det som skjer hvis du er ond hele tiden egentlig? Blir du en av sithene? Hva med lagkameratene dine? ******SPOILER WARNING****** Det som skjer at du vil få Bastilia (hu dama, husker ikke navn) tilbake, men da er hun darkside, du vil også drepe hele laget ditt utenom robotene og Mandalorian fyren. Du vil finne ut at du er Darth Revan, og når du har drept Malak vil du bli The Dark Lord igjen. Du dreper hele Republic fleet og blir hyllet av alle de andre Sithene. Der har du det Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 ******SPOILER WARNING****** Det var da en forbanna kort spoiler-buffer. Den passer sikkert fint for folk som sitter med 320x200-oppløsning, men på denne maskinen med HELE 1024x768, dekket innlegget ditt ca. halve skjermen. Thanks a fucking lot. Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Det var da en forbanna kort spoiler-buffer. Den passer sikkert fint for folk som sitter med 320x200-oppløsning, men på denne maskinen med HELE 1024x768, dekket innlegget ditt ca. halve skjermen. Thanks a fucking lot. Errrr... har du en magisk 1024 oppløsning? Jeg har også den oppløsningen, og jeg så ikke engang begynnelsen på spoiler-posten!! Anyways, kan lønne seg å spille gjennom hele spillet som god og ond, og det ser ut som om det har litt å si på character-interaction om du er mann eller kvinne =) Fin detalj. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 ******SPOILER WARNING****** Det var da en forbanna kort spoiler-buffer. Den passer sikkert fint for folk som sitter med 320x200-oppløsning, men på denne maskinen med HELE 1024x768, dekket innlegget ditt ca. halve skjermen. Thanks a fucking lot. Når du ser fra toppen av og blar nedover kan du ikke engang se posten min, så det er bare til pass for deg. Anyway, du har sikkert godt av det når du bruker slik munnbruk. Og vær glad jeg brukte en spoiler-warning i det hele tatt.. Og jeg kjører 1600x1200... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Sitter fast... har valgt å spille for å bli light jedi, MEN kommer meg ikke ned i lower city.. Har snakket med absoultt alle robbet alle, og sjekket alt, men finner ikke de papirene.. Har også prøvd å drepe vakten, Men de kanonene blåser meg bort.. Har jeg oversett noe kristisk?? har spilt 6 timer og enda ikke kommet meg ned Lower city, ikke Undercity Jay|-|eM :-) Var pratet om papirer som gjorde at jeg feilkobla, og de nevnte kanonene er jo foran heisen ned til Undercity. Og Juhani er sist jeg sjekka ei dame, ikke en han... Og fy SNYTE så mye en tjente på Swooping! GØY! Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Sitter fast... har valgt å spille for å bli light jedi, MEN kommer meg ikke ned i lower city.. Har snakket med absoultt alle robbet alle, og sjekket alt, men finner ikke de papirene.. Har også prøvd å drepe vakten, Men de kanonene blåser meg bort.. Har jeg oversett noe kristisk?? har spilt 6 timer og enda ikke kommet meg ned Lower city, ikke Undercity Jay|-|eM :-) Var pratet om papirer som gjorde at jeg feilkobla, og de nevnte kanonene er jo foran heisen ned til Undercity. Og Juhani er sist jeg sjekka ei dame, ikke en han... Og fy SNYTE så mye en tjente på Swooping! GØY! Wahh? My bad, Juhani er hu dama fra academyet :oops: (er litt anderledes hvis du er darkside ) Tenkte mer på han andre jedi fyren du treffer, med wookiene. Husker seff ikke navn Det med papirene, den vakten i Upper City sier først at du ikke kan sleppe gjennom uten papirer, men da du kommer i uniform blir disse ikke nevnt.. Er også noen kanoner foran heisen i Upper hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Når du ser fra toppen av og blar nedover kan du ikke engang se posten min, så det er bare til pass for deg. Har du hørt om disse mailene man får utsendt hver gang noen poster i en tråd? Topic reply notification - "en eller annen topic" Hello, You are receiving this email because you are watching the topic, "Offisiell hjelpetråd til Knights of the old Republic" at Forum. This topic has received a reply since your last visit. You can use the following link to view the replies made, no more notifications will be sent until you visit the topic. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?p=1...1223354#1223354 Klikk på linken over, og se hvor mye av posten din som skjules. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Når du ser fra toppen av og blar nedover kan du ikke engang se posten min, så det er bare til pass for deg. Har du hørt om disse mailene man får utsendt hver gang noen poster i en tråd? Topic reply notification - "en eller annen topic" Hello, You are receiving this email because you are watching the topic, "Offisiell hjelpetråd til Knights of the old Republic" at Forum. This topic has received a reply since your last visit. You can use the following link to view the replies made, no more notifications will be sent until you visit the topic. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?p=1...1223354#1223354 Klikk på linken over, og se hvor mye av posten din som skjules. Akkurat det, er ikke min feil. Når du går inn på posten, på "normalt" vis, og blar nedover vil du først se "Spoiler-warning" og så resten av posten. Men en annen ting, når du kommer inn der, så ser du jo at det står spoiler-warning på toppen, det er ingen som tvinger deg til å lese resten.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Akkurat det, er ikke min feil. Når du går inn på posten, på "normalt" vis, og blar nedover vil du først se "Spoiler-warning" og så resten av posten. Din definisjon av "normalt" samsvarer nødvendigvis ikke med min. For meg er det "normalt" å ha Mailwasher i systrayet, åpne det når jeg har fått noen mailer, og klikke på linker som den jeg pastet inn over. Men en annen ting, når du kommer inn der, så ser du jo at det står spoiler-warning på toppen, det er ingen som tvinger deg til å lese resten.. *** SUPERHEMMELIGE GREIER!! IKKE LES DET SOM STÅR UNDER HER!! *** Du klarte ikke å holde deg unna, gjorde du vel? Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Siden jeg viste at du bare driver gjøn så var det jo ikke farlig for meg å lese det som stod under. Om mine definisjoner av normalt, så var det en grunn at jeg brukte "".. Anyway, når du ser at posten over min spoiler spør nettopp om spoilere, så var det nesten "naturlig" at neste post der det stod "******SPOILER WARNING******" kanskje ville handle om akkurat det som ble spurt om i posten over.. Jeg hadde tilogmed en quote om det som ble spurt om.. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Det med papirene, den vakten i Upper City sier først at du ikke kan sleppe gjennom uten papirer, men da du kommer i uniform blir disse ikke nevnt.. Er også noen kanoner foran heisen i Upper hvis jeg ikke tar helt feil. Det er en grunn til det, du skal lete deg bra grønn skal du ha tak i papirer i Upper City... Og angående kanonene så husker du feil... Er det noen av planetene som er enklere enn de andre som første planet å lande på? Jeg landa på den vann-planeten, og nå er jeg bokstavelig på dypt vann, tror jeg bare skal la driten være og dra til en annen planet... Bør ikke si hvem som eventuelt er enkel og hvem som ikke er det, bare OM noen er det... (virker liksom litt skumlere å dra til en planet bosatt av Sith-tilhengere enn å dra til den koselige jungelplaneten til wookieene - for meg) Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg likte planeten til wookiene godt, syntes den gikk ganske greit.. Lenge siden jeg var på første planeten, så unnskyld meg Vannplaneten kan virke ganske fustrerende, er ganske mye som går på der, gjelder bare å få snakket med de rette personene, så skal det nok gå greit Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Vannplaneten kan virke ganske fustrerende, er ganske mye som går på der, gjelder bare å få snakket med de rette personene, så skal det nok gå greit Snakke med? Hallo? Jeg har nettopp slakta to dusin rabiate fiskemenn (nei, ikke fiskermenn), dratt på meg en drakt som veier to tonn og tusler ut på havbunnen. Hva skjer? Jo, jeg treffer en snill mann som har en god idé, "kom med meg" sier han, men når vi går ut på havbunnen kommer det bare en vanvittig stor fisk og spiser ham, og like etter kommer det like godt liknende vesner fra tre kanter og spiser meg også... Jeg TROR ikke det hjelper å bruke Force Persuade på de forvokste sardinene, og jeg har egentlig ikke tenkt til å prøve heller... :-? Lenke til kommentar
zaico Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Mente undercity, er kommet til lower city.. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Vannplaneten kan virke ganske fustrerende, er ganske mye som går på der, gjelder bare å få snakket med de rette personene, så skal det nok gå greit Snakke med? Hallo? Jeg har nettopp slakta to dusin rabiate fiskemenn (nei, ikke fiskermenn), dratt på meg en drakt som veier to tonn og tusler ut på havbunnen. Hva skjer? Jo, jeg treffer en snill mann som har en god idé, "kom med meg" sier han, men når vi går ut på havbunnen kommer det bare en vanvittig stor fisk og spiser ham, og like etter kommer det like godt liknende vesner fra tre kanter og spiser meg også... Jeg TROR ikke det hjelper å bruke Force Persuade på de forvokste sardinene, og jeg har egentlig ikke tenkt til å prøve heller... :-? Du skal ha noe "Sonic" greier på "taskbaren" din, bare bruk disse så mye du vil når "fiskene" kommer i nærheten så dauer dem Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Akkurat det, er ikke min feil. Når du går inn på posten, på "normalt" vis, og blar nedover vil du først se "Spoiler-warning" og så resten av posten. Din definisjon av "normalt" samsvarer nødvendigvis ikke med min. For meg er det "normalt" å ha Mailwasher i systrayet, åpne det når jeg har fått noen mailer, og klikke på linker som den jeg pastet inn over. Men en annen ting, når du kommer inn der, så ser du jo at det står spoiler-warning på toppen, det er ingen som tvinger deg til å lese resten.. *** SUPERHEMMELIGE GREIER!! IKKE LES DET SOM STÅR UNDER HER!! *** Du klarte ikke å holde deg unna, gjorde du vel? Det der blir bare for dumt, nå ville han/hun jo se , fordi du oppførte deg som en dust tideligere i postene. Og når du vet at det er en KOTOR tread så burde du jo kunne tenke så langt. Hvertfall min 50øring. Anyways, hvorfor dro du i denne tråden? Står jo at det er en hjelpe tråd, og det er jo ganske opplysende at det er noen spoilers der, så om du ikke vil se spoilers... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Du skal ha noe "Sonic" greier på "taskbaren" din, bare bruk disse så mye du vil når "fiskene" kommer i nærheten så dauer dem Ja, testa jo det da, men jeg trodde ikke jeg hadde evig med det? Jaja, blir nok en stund til jeg sjekker det, dro til Tatooine, jeg... Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Du skal ha noe "Sonic" greier på "taskbaren" din, bare bruk disse så mye du vil når "fiskene" kommer i nærheten så dauer dem Ja, testa jo det da, men jeg trodde ikke jeg hadde evig med det? Jaja, blir nok en stund til jeg sjekker det, dro til Tatooine, jeg... Hehe, dem Sand People folka er harde Swoop Racing er det også der, det er najs.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå