Gå til innhold

Offisiell hjelpetråd til Knights of the old Republic

Anbefalte innlegg

har akkurat begynt med spillet er lvl3, spilt litt prozak og duelert litt, men hvordan kommer man seg til lower city??

No limit: ser deg ikke lengre spille war3, så regner med du har fingrene opptatt med kotor, kanskje du vet? :), blir sikkert lite war3 p åmeg også de neste ukene..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endelig fått meg KotOR jeg også...:D

Slet godt med å komme meg forbi den litt forvokste mammut-saken med instant-kill-angrep nedi kloakken der, men det gikk da på et litt feigt vis... Tok wookiee'n og spurta rundt og slepte med meg de to andre halvt bevisstløse, jeg... Det gikk nå til slutt, fikk jo ikke med meg at jeg skulle lure den jeg, vel...:-? Fikk bra med XP for den, så jeg klager ikke...

Tror vel jeg kasta meg ut i spillet litt for brått, har en scoundrel med lav strength som flyr rundt med to fine sverd, får vel lage en litt mer gjennomført char senere, men jeg vil se hvor langt jeg kommer med denne først...:)

Herlig spill! :)

Lenke til kommentar
Endelig fått meg KotOR jeg også...:D

Slet godt med å komme meg forbi den litt forvokste mammut-saken med instant-kill-angrep nedi kloakken der, men det gikk da på et litt feigt vis... Tok wookiee'n og spurta rundt og slepte med meg de to andre halvt bevisstløse, jeg... Det gikk nå til slutt, fikk jo ikke med meg at jeg skulle lure den jeg, vel...:-? Fikk bra med XP for den, så jeg klager ikke...

Tror vel jeg kasta meg ut i spillet litt for brått, har en scoundrel med lav strength som flyr rundt med to fine sverd, får vel lage en litt mer gjennomført char senere, men jeg vil se hvor langt jeg kommer med denne først...:)

Herlig spill! :)

Herlig spill ja! :)

Den rankoren i kloakken bare kasta jeg granater på, siden jeg ville ha xp, funka fint det.

Jeg laget først en "snill char", min lightside, men etterhvert fristet det så mye å bare "kødde" rundt, så jeg tok mine erfaringer i spillet og laget en darkside, er bare herlig å kunne være så ond :lol:

Min andre char var level 20 på sith planeten, og da var det bare "litt" for enkelt..

Uff.. *lurer på hva han skal spille nå.. aldri kan noe RPG overgå dette* :woot:

Lenke til kommentar
Map er da ikkje juks, det er då sånn på alle rpg spilla. Spilla hadde blitt alt for uoversiktlig hadde det ikkje vært for karta.

Kart forteller deg heller ikkje hva du skal gjøre, så det kan ikkje akkurat bli kalla for bruksanvisning.

tulla selvfølgelig, jeg er sløv når det gjelder kart.. :lol:

Lenke til kommentar

asså, 200 XP for å lure rancoren?! føler meg snytt, jeg, var mye bedre å bruke litt granater og heller få 800 XP... jaja...

nå har jeg en ny og bedre fyr på gang, er bare lvl 9 ennå, men har jaffal fått LS'en som bevis på at jeg er en guardian... fiiine blå LS'en...:) fokuserer nå helt og fullt på duellering med ett sverd, og det ser ut som det funker greit...:)

kommer jeg til å få bruk for drøssevis av credits senere hvis jeg kommer til å fokusere på Den Smale Sti? i følge regnskapet mitt har jeg foreløpig betalt rundt 400 i almisser, pluss gitt bort en medpack og sagt fra meg et par gaver, og jeg har bare fått darkside-points én gang, da jeg gikk i deathmatch med han gule fyren i den første kantina... samler på miner og sånt, skal jeg selge dem for penger eller skal jeg bare ta vare på alt jeg kommer over?

Lenke til kommentar

Spillt gjennom spillet 2 ganger, en som Pure light, og en gang som Pure dark, vanskeligere å være ond enn god, og holde seg på max darkside! Skulle tro det var omvendt :/

Anyways, et par tips som jeg har funnet virker bra, jeg spiller pure jedi, dvs. bruker ALDRI skytevåpen, kun granater i vanskelige kamper og DUAL lightsaber er best.

Dual LS fordi: Du kan ha mer varierte oppgraderinger, blir mer balansert. Dual angriper 2 ganger! Dueling er vel og bra det, men jeg merket det var litt vanskeligere, dreper mye raskere med dual, døde en gang gjennom hele spillet ^^ (hovedkarakteren altså, snakker ikke om at hele partyet dør).

Bruk Flurry som hovedangrep, best. kombinert med Force Speed er den meget effektiv. Ellers var lightning effektivt som dark, destroy droid er veldig nyttig mot droids med forceshield.

Lenke til kommentar

Hadde double rød lightsaber selv på min Dark char, funket helt fint.. Brukte "Master Power Attack" tror jeg det var hele tiden, tok de fleste på 1 slag, eller på det meste 3.. Siste "boss" var det 5 :D

Du kan brukte Power Attack, for å så trykke på attack knappen, og så hopper du på fienden din, selv om han er på andre siden av "stedet", var bare deilig å se fyren min flyve over halve mappet og lande på en fyr og drepte han med 1 slag :woot:

Anyway, dette er et av de beste spillene noen sinne, ingen tvil om det :yes:

Lenke til kommentar

Sitter fast... har valgt å spille for å bli light jedi, MEN kommer meg ikke ned i lower city.. Har snakket med absoultt alle robbet alle, og sjekket alt, men finner ikke de papirene.. Har også prøvd å drepe vakten, Men de kanonene blåser meg bort.. Har jeg oversett noe kristisk?? har spilt 6 timer og enda ikke kommet meg ned :cry:

Lenke til kommentar
Sitter fast... har valgt å spille for å bli light jedi, MEN kommer meg ikke ned i lower city.. Har snakket med absoultt alle robbet alle, og sjekket alt, men finner ikke de papirene.. Har også prøvd å drepe vakten, Men de kanonene blåser meg bort.. Har jeg oversett noe kristisk?? har spilt 6 timer og enda ikke kommet meg ned :cry:

Jamen kjære venn, papirene får du jo bare av Hidden Bek-sjefen, og får å få de av ham må du gi ham uniformen din... Ikke noe ondt i det...:)

Har fargen på lightsaberen noe å si på hvordan en blir oppfatta? Jeg var nedi krystall-hula på Dantooine, og etter å ha henta ut det som var der så skjønner jeg hvorfor det er så mange dark-Jedier, det KRYR jo av røde krystaller... Kanskje Enclaven har vært og henta ut de andre? :)

Mitt sverd er blått, Bastilla's double-bladed er blått (vet hun egentlig skal ha gult), og Juhani har ett blått og ett grønt kortsverd fordi jeg slapp opp for blåe krystaller... Har derimot tolv røde nå... :shrug:

Lenke til kommentar

Lower city, ikke Undercity Jay|-|eM :-)

Det du må gjøre, er å gå til North Appartment (ihvertfall den plassen der du ikke har), og finne noen sither som driver på å plager en fyr. Enten du velger å hjelpe han eller å la han bli drept for å se drepe sithene (første er ligthside points og siste darksite points), så får du en uniform av den ene sithen der.

Så tar du bare på den når du skal ned i Lower City, da vil du bli sluppet forbi. :D

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Har fargen på lightsaberen noe å si på hvordan en blir oppfatta?

Det tror jeg faktisk ikke, er nok mer stil tror jeg. Siden jeg var Dark side gikk jeg rundt med rød lightsaber, men putta grønn på Juhani siden han var mer nøytral.. Min Light side character har blå lightsaber, siden hun er med de "snille" :D

Jeg hadde vel over 20 vanlige lightsabere på slutten, 15 eller noe Short-lightsabere og 3-4 double, lurer på hva man skal med alle dem :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...