DaddyDrunk Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Hallo alle gamere. Jeg har nå blitt lei de fleste spillene jeg har stående i hylla og er på utkikk etter et nytt. Savner den følelsen av å glede meg til og spille, samt bli helt oppslukt! Har tidligere funnet spill som lista under veldig bra og engasjerende: WoW SimCity Civilization Game Dev Tycoon Skyrim Fifa og sportsspill generelt. Diablo spillene Minecraft Så er en god blanding her, og er åpen for alle forslag. Er desverre ikke int. i og betale 450,- for et helt ok SimCity 5. Takker på forhånd Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg spiller Neverwinter om dagen og stor kose meg, er gratis så det er ingenting å tape på å prøve det. http://nw.perfectworld.com/ Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Kanskje Dwarf Fortress kan være noe for deg? Det krever litt å komme igang, men det er utrolig gøy når man får til et velsmurt fort der dusinvis av alkoholavhengige dverger trives. http://www.bay12games.com/dwarves/ http://www.nytimes.com/2011/07/24/magazine/the-brilliance-of-dwarf-fortress.html?pagewanted=all&_r=1& Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Takk takk, skal se på dem. Neverwinter er satt på nedlastning iallefall. Muligens jeg prøver og finne noen spill som ligner litt på game dev tycoon/SimCity/simulation etc også Liker og jobbe meg opp og oppgradere, prøvde Transport Tycoon, men så så rart ut på pcen min så la det på hylla.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Fallout 3 og New Vegas er på tilbud på gamersgate.com nå. Begge er meget bra. Oblivion er også på tilbud, og hvis du likte Skyrim er nok sjansen stor for at du vil like Oblivion også. Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Takk for tipset om å prøve Neverwinter! Virker som et solid spill.. Fallout falt ikke helt i smak, men har lagt igjen utallige timer i Oblivion på min gamle xbox Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Gnomoria sier jeg genialt spill Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Company of Heroes 2 kommer snart, det gleder i allefall jeg meg stort til etter å ha spilt betaen. Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Far cry 3, hitman, max payne 3 og tombraider. Lenke til kommentar
Wiztard Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Hvis du vil ha mer i samme gate som Diablo 2, så kan du prøve Path of Exile. Det er til og med gratis. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 WoW Vanilla feenix - Wow-one.com Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Dragons Dogma da? Et action-rollespill. Lenke til kommentar
Axalon Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Darkfall unholy wars. Full loot, FFAPVP MMRPG. Ekstremt vanedannende. Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 ARMA 2 og ARMA 3 (Alpha) Militær sim. Utrolig morsomt.. i tilegg finnes det tonnevis av addons og mods. Lenke til kommentar
KongElg Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 swtor.. mest epice som e lagd! å d e gratis sjøl om æ betale^^ Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Kan anbefale Europa Universalis 3: Divine wind, ganske bra om du liker strategispill. Men er litt komplisert å sette seg inn i kanskje. Lenke til kommentar
Genki Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Du burde prøve Far Cry 3, beste FPS jeg noen gang har spilt. DarkSiders 2 og Brütal Legend er også veldig god underholdning for en billig penge, da ingen av disse 2 vil koste deg over 100,- Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Om du liker sci-fi kan jeg varmt anbefale Mass Effect trilogien, Slutten på 3ern er veldig kontroversiell, men alt i alt er det en solid spillpakke som ikke blir glemt med det første. Endret 14. mai 2013 av Dore123m Lenke til kommentar
KongElg Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Om du liker sci-fi kan jeg varmt anbefale Mass Effect trilogien, Slutten på 3 er veldig kontroversiell, men alt i alt er det en solid spill pakke som ikke blir glemt med det første. jøss fleir som like der serin..^^ mass effect e fantastisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå