Akke Skrevet 17. oktober 2001 Del Skrevet 17. oktober 2001 Bygde nettopp en AMD 1,4GHz på et epox 8kta3+pro hovedkort. Hukka på tråløst tastatur og mus fra logitech. (USB) Problemet er at i spill er tastaturet og musa helt ville. Meget treg reaksjon! I word o.s.v er alt bra. Skjermkortet er Asus v7100 mx-400. Kan noen pliz si hva dette kan være? Kan jo nevne at det eneste spillet jeg har fått prøvd er pinball som følger med windows... Du hørte riktig, lagger i pinball med 64MB på skjermkortet!!!.... Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 17. oktober 2001 Del Skrevet 17. oktober 2001 Foreslår att du kjøper deg ett nytt og bedre skjermkort skal du få sving på mus og tastatur :smile: kan jo hende att det pinnballspillet krever GeForce 3 får att musa og tastauret skal klare og følge med :smile: hehehe.... Nei tro heller det kan være noe bugs med det spillet(kompabilitetsproblemzzz , forslår att du prøver noen flere spill så du får testet ut om dette (feilen din) virkelig er tilfelle.... Hmmm.... kan ikke tenke meg noe annet ... tenke tenke...... Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 18. oktober 2001 Del Skrevet 18. oktober 2001 Quote: On 2001-10-18 00:18, Akke skrev:Bygde nettopp en AMD 1,4GHz på et epox 8kta3+pro hovedkort. Hukka på tråløst tastatur og mus fra logitech. (USB) Problemet er at i spill er tastaturet og musa helt ville. Meget treg reaksjon! I word o.s.v er alt bra. Skjermkortet er Asus v7100 mx-400.Kan noen pliz si hva dette kan være?Kan jo nevne at det eneste spillet jeg har fått prøvd er pinball som følger med windows... Du hørte riktig, lagger i pinball med 64MB på skjermkortet!!!.... Har du siste VIA 4in1? Programvaren til Logitech utstyret bør også installeres, iTouch og MouseWare. Skjermkort driver? ref v12.90 ? Lenke til kommentar
Akke Skrevet 18. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2001 Takker for svar! Har v12.90 ja. Har også lagt inn software til keyboard og mus. Møtte noen "prob" med det når jeg tenker etter. Har norsk win2k Og Logi softwaren spurte om jeg skulle skrive over et par norske filer med engelske. Jeg svarte nei. Kan det være no der tro... Via 4in1 har jeg ikke. Kan prøve d, men har hatt noen problemer med d før faktisk. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 18. oktober 2001 Del Skrevet 18. oktober 2001 du kommer ikke langt med via kort uten via 4in1 Lenke til kommentar
Magellan Skrevet 18. oktober 2001 Del Skrevet 18. oktober 2001 Jeg har også trådløst tastatur og mus fra logitech (PS/2) og det funker fint så lenge mobilen ligger et stykke fra mottakeren, men siden det i ditt tilfelle kun skjer i spill så er det nok snakk om kompabilitetsproblemer. Det kan jo også hende at batteriene er tomme, men dette er heller tvilsomt. Lenke til kommentar
Mypro Skrevet 18. oktober 2001 Del Skrevet 18. oktober 2001 Quote: On 2001-10-18 13:28, Akke skrev:Takker for svar!Har v12.90 ja.Har også lagt inn software til keyboard og mus. Møtte noen "prob" med det når jeg tenker etter. Har norsk win2k Og Logi softwaren spurte om jeg skulle skrive over et par norske filer med engelske. Jeg svarte nei. Kan det være no der tro...Via 4in1 har jeg ikke. Kan prøve d, men har hatt noen problemer med d før faktisk. Da skal du hente ned Detonator 4 driverne. Ga meg 700 mere i 3dmark2001 med win2k. Og Via 4in1 er nok en fordel å legge inn ja. Prøv også startup kontrolpanel for å fjerne ting som starter automatisk. eks winamp agent osv Det er faktisk irriterende mange programmer som legger inn ting i oppstarten. Mypro [ Denne Melding var redigert av: Mypro på 2001-10-19 02:48 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå