atle.skretting Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Brukes aktivt i utlandet, men har fått lite oppmerksomhet i Norge.Avslagsroboter spiser jobbsøknader Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Blir vel noen overfødige personalansvarlige som får brev fra en slik robot. Det kommer gjerne tilbake i ens egen fleis. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 hehe, blir vel en denial of service om man sender mange dårlige CV'er? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg lurer nå på om en slik siling faktisk vil fungerer skikkelig hvis det skulle brukes her ? jeg har hør om en ansettelse i komunen som virker lit besyndelig . dette skjedde for mange år siden Det var flere kandidater som hadde søkt . Han som ble nr 1 trakk seg og når 2 var ikke skikket til jobben Slik jeg har forstått det så har ikke komunen lov til å si opp personer selv om det ikke er skikket til jobben Han ble likevell ansatt. Hvordan det gikk vidre vet jeg ikke Spørmålet er o en slik robot vil ha avist søknaden til han som ble ansett på feile premiser ? Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 hva har dette med "hardware" å gjøre ? Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 hva har dette med "hardware" å gjøre ? Du har en lang jobb foran deg..... 5 Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Positive words to describe yourself: Able Creative Dependable Energetic Experience Flexible Hardworking Honest Imaginative Innovative Motivated Organised Reliable Sense of humour Positive words to describe your achievements: Achieved Competed Delivered Directed Helped Identified Managed On time Participated Savings Supervised Under budget Won - http://www.callcentrehelper.com/the-top-25-words-to-use-on-your-cv-10032.htm 1 Lenke til kommentar
expose2k Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Litt offtopic... hos meg blir enkelte ord markert, og viser til ymse sider om å hente hjem russiske koner. Gjelder dette bare meg, eller er hw.no smittet av snusk? Screenshot, se vedlagt fil... David Endret 9. mai 2013 av expose2k 1 Lenke til kommentar
Androish Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Litt offtopic... hos meg blir enkelte ord markert, og viser til ymse sider om å hente hjem russiske koner. Gjelder dette bare meg, eller er hw.no smittet av snusk? Screenshot, se vedlagt fil... David Tror du bør kjøre antivirus/adaware for å bli kvitt det. det der ser ut som et aggresivt reklame program Lenke til kommentar
expose2k Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Tror du bør kjøre antivirus/adaware for å bli kvitt det. det der ser ut som et aggresivt reklame program pokker. kjører full norten pakke Håpet i det lengste det var et serverproblem... Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Slik jeg har forstått det så har ikke komunen lov til å si opp personer selv om det ikke er skikket til jobben Jo. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Du har en lang jobb foran deg..... er vel heller nettsiden hardware.no som har en lang jobb foran seg.. Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Tror du bør kjøre antivirus/adaware for å bli kvitt det. det der ser ut som et aggresivt reklame programpokker. kjører full norten pakke :(Håpet i det lengste det var et serverproblem... Norton? hehe, du har nettopp svart på ditt eget spørsmål, Ja du bør sjekke med noe seriøst AV prog. Lenke til kommentar
acornia Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Flere og flere benytter seg av elektronisk regstrering av CV og søknad. Det offentlige f.eks. Disse kan enkelt sorteres. F.eks hvis man sorterer på utdanning noe som er vanlig i det offentlige har det plutselig ikke noe å si lenger om man har 15 års erfaring i fagfeltet hvis man ikke har akkurat den utdanningen som arbeidsgiveren mener du trenger. Det har da fryktelig lite å si om det er et menneske som sorterer eller om det er en datamskin som gjør det. resultatet er det samme siden mennesket ikke vil se søknaden til han med 15års erfaring heller. Blir etterhvert fryklig vanskelig å få jobb hvis man har arbeidserfaring som ikke stemmer overens med utdanningen. Det er jo slettes ikke uvanlig at man jobber med noe annet enn man har studert for 25 år siden... Lenke til kommentar
alexeikuz Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Litt offtopic...hos meg blir enkelte ord markert, og viser til ymse sider om å hente hjem russiske koner. Gjelder dette bare meg, eller er hw.no smittet av snusk?Screenshot, se vedlagt fil...David Jeg fikk dette selv noen uker. Det havner pa hele nettsider omtrent. Du ma i installerte programmer a avinstallere third party software som har evt kommet med noe du har installert. ogsa ma du sjekke extensions i chrome/firefox som har kommet der ogsa. (er nok der de er). Tviler du finner det med anti virus prog. Jeg registrerte bruker bare for fortelle deg det. J. Lenke til kommentar
expose2k Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Jeg fikk dette selv noen uker. Det havner pa hele nettsider omtrent. Du ma i installerte programmer a avinstallere third party software som har evt kommet med noe du har installert. ogsa ma du sjekke extensions i chrome/firefox som har kommet der ogsa. (er nok der de er). Tviler du finner det med anti virus prog. Jeg registrerte bruker bare for fortelle deg det. J. Fant noe rask som kom med noe shareware... Sjekket også noen USBpinner og alle løse disker. Fant tilslutt 14 viruser, og masse trojaner. Så nå er vårrengjøringen gjort =) Endret 20. mai 2013 av expose2k Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Fant noe rask som kom med noe shareware... Sjekket også noen USBpinner og alle løse disker. Fant tilslutt 14 viruser, og masse trojaner. Så nå er vårrengjøringen gjort =) Ja, er lurere å tørke støv litt her og der isteden for en gigantisk runde 1 gang i året Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå