geekfreak Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Er det mulig å lade telefonen fra micro USB på telefonen til AUX inngang på CD-spilleren i bilen? Eller vil denne bare spille av lyd? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) AUX inngang på CD-spilleren Sånn du mener? I så fall er svaret nei. Det går ikke strøm i disse kontaktene, bortsett fra lydsignalet. Har bilradioen USB-port for minnepinne med mp3? Den kan muligens lade. Kommer an på hvor mye strøm telefonen trekker, og hvor mye USB-porten kan gi. Mulig dette er enklest: Selges blant annet på bensinstasjoner. Endret 9. mai 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
geekfreak Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg tenkte på noe slik: Jeg har USB inngang på CD-spilleren, men den er bak, så da må jeg lage hull inn til hanskerommet og evt. legge kabelen der. Siste utvei blir å kjøpe den 12V laderen Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Ledningen du viser bilde av er digital i den ene enden og analog i andre enden. Hvordan er det ment å fungere? Er det lydkort innebygget i den? Lenke til kommentar
geekfreak Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg tenkte ikke å bruke kabelen til lyd, bare til lading. Man får jo tak i andre kabler som har micro usb splittet til aux og usb slik at man kan lade og høre på musikk samtidig. Derfor lurte jeg på om det går an å lade med bare aux. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Nei, AUX-inngangen kan ikke levere strøm som kan brukes til lading. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå