xENx Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Hdi, har nå bygget pc, hovedkortet er et Asus crosshair v formula-z. Har alt på plass(tror jeg da), men lyser på dram_led når jeg prøver å starte. Corsair vengeance 2x4gb 1600mhz cl9. Har også prøvd å starte med GO_BUTTON for MemOK!, da blinker vga_led samtidig som dram_led lyser. Skjermkortet er Sapphire Radeon hd7970 GHz edition. Prøvd å finne noe svar på dette rundt omkring på nettet, men finner ikke noe. Bruker telefonen som pc nå, derfor jeg bygger ny. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Prøv en brikke og flytt den mellom hvert av sporene. Gjenta med andre brikken. Dette for å Se om en av sporene ikke fungerer som den skal. 1 Lenke til kommentar
xENx Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Prøvde det nå, men akkurat samme problemet:s kan det væreinnebrikkene som ikke fungerer sammen med hovedkortet da? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Sammenlign ram med Qualified Vendor List (QVL) https://www.asus.com/Motherboards/CROSSHAIR_V_FORMULAZ/#support_QVL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå