AnonymDiskusjon Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Vært sammen med med ei jente på 20 nå i noen mnd, men vi hadde ikke sex før for noen dager siden. Siden hun går på p-piller så hadde vi sex uten kondom, for begge er enig i at det er deiligst. Jeg kommer inni henne, og så går jeg på do og tisser. Jeg har alltid vært veldig nøye med hygiene, spesielt ved penis og området rundt. Kanskje litt for mye av det gode, da jeg såper inn penishodet med dusjsåpa (palmolive for menn) . Hun er også nøye med hygiene. Uansett, dagen etter første gangen kjente jeg ingenting, men 2 dager etter så kjenner jeg vondt fiskeaktig lukt fra under forhuden. Det hjelper å dusje, men lukta kommer tilbake etter sånn 1-2 timer, også blir den der. VI har hatt sex 2 ganger nå, og på do så tisser jeg bare, jeg vasker ikke penis før dagen etter. Vi går begge på do etterpå, men hva hun gjør der vet jeg ikke. Hun er der en stund, så hun vasker seg sikkert, noe jeg burde gjøre og. Kan det ha noe med det å gjøre? At sæden inni henne har gitt meg en reaksjon på en måte? Anonym poster: 1fe0f718208dd81fad278a5d852a73ab Anonym poster: 1fe0f718208dd81fad278a5d852a73ab Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Det er mulig hun har gitt deg sopp eller bakterier. Dette må du nesten sjekke med lege. Og hun må også sjekke seg. Det kan være at hun har sopp. Det skjer visst ganske ofte med unge kvinner, særlig hvis de vasker seg for aggressivt nedentil. Trikset blir å finne en pen måte å si dette på Endret 9. mai 2013 av omnomnomnivore 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Det er mulig hun har gitt deg sopp eller bakterier. Dette må du nesten sjekke med lege. Og hun må også sjekke seg. Det kan være at hun har sopp. Det skjer visst ganske ofte med unge kvinner, særlig hvis de vasker seg for aggressivt nedentil. Trikset blir å finne en pen måte å si dette på Takk for svar! Har også tenkt på sopp, men leser at symptomer er kløe, svie osv, og jeg kjenner ingenting. Kjenner bare vondt lukt som forklart. Kanskje svie kommer etterhvert? Anonym poster: 1fe0f718208dd81fad278a5d852a73ab Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Det kan det nok, men for menn kan det være asymptomatisk eller nesten asymptomatisk fordi penis sitter på utsiden av kroppen og eventuell infeksjon stort sett er åpent for luft. Du sier det kommer særlig under forhuden og det er jo da nettopp den eneste delen av penis som er "isolert" ifra luft. Hvis det er bakterier eller sopp så trives de da sansyneligvis i varme og fuktighet og lite oksygen under der. Går du til lege så vil de antagelig bare ta en prøve med bomullspinne under forhuden og gi deg en krem. Det er nok verre med dama fordi alt er på innsiden. Hun må hvertfall være forsiktig med hvordan hun vasker. Fuktighet og såpe forstyrrer PH og irriterer slimhinner og slikt. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Det kan det nok, men for menn kan det være asymptomatisk eller nesten asymptomatisk fordi penis sitter på utsiden av kroppen og eventuell infeksjon stort sett er åpent for luft. Du sier det kommer særlig under forhuden og det er jo da nettopp den eneste delen av penis som er "isolert" ifra luft. Hvis det er bakterier eller sopp så trives de da sansyneligvis i varme og fuktighet og lite oksygen under der. Går du til lege så vil de antagelig bare ta en prøve med bomullspinne under forhuden og gi deg en krem. Det er nok verre med dama fordi alt er på innsiden. Hun må hvertfall være forsiktig med hvordan hun vasker. Fuktighet og såpe forstyrrer PH og irriterer slimhinner og slikt. Takk for et bra svar igjen. Får vel dra til legen en dag og sjekke. Har ikke penger for tiden, så må vente. Anonym poster: 1fe0f718208dd81fad278a5d852a73ab Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Bare hyggelig. Du kan be om å få faktura ifra legen altså legesekretæren(e) når du skal betale. Det er null problem. Skriver han ut en krem så må du jo betale for den, men da er hvertfall sopp/bakteriekultur startet. Det kan ta en ukes tid å få svar på den. Endret 9. mai 2013 av omnomnomnivore Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Men så har ikke sopp fiskelukt. Høres ut som noe bakterielt Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Hun vasker seg mest sannsynlig altfor godt. Etter sex anbefales det at man tar seg en liten tur på do for å tisse ut eventuelle bakterier som kan ha funnet veien inn i urinrøret. Man skal aldri ha såpe eller noe slikt inn i musa, det er å be om sopp eller en bakterieinfeksjon, så hvis hun bruker lang tid og ''vasker'' seg etter sex så er det nok det hun gjør galt. Hun kan eventuelt ha våtservietter til intimvask som hun bruker etter sex. Jeg vil også anbefale deg å kjøpe en intimsåpe for menn som er spesielt for underlivet, det å vaske utstyret ditt med dusjsåpe er ikke å anbefale. Lenke til kommentar
Storkman Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Får håpe det ikke er fiskeegg inn i musa hennes og det er det som er årsaken da!!!!!!!111 :omg: 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Hun vasker seg mest sannsynlig altfor godt. Etter sex anbefales det at man tar seg en liten tur på do for å tisse ut eventuelle bakterier som kan ha funnet veien inn i urinrøret. Man skal aldri ha såpe eller noe slikt inn i musa, det er å be om sopp eller en bakterieinfeksjon, så hvis hun bruker lang tid og ''vasker'' seg etter sex så er det nok det hun gjør galt. Hun kan eventuelt ha våtservietter til intimvask som hun bruker etter sex. Jeg vil også anbefale deg å kjøpe en intimsåpe for menn som er spesielt for underlivet, det å vaske utstyret ditt med dusjsåpe er ikke å anbefale. Takk for svar. Ja, jeg pleier å gå på do etterpå ja. Hva hun gjør, vet jeg ikke, men regner med hun vet hva hun gjør, mtp at hun har erfaring før meg. Også har jeg et annet spørsmål. Når jenta blir våt, er det normalt at det skal lukte surt da? Hun sier selv at dette er hennes normale lukt, og at det pleier å lukte litt, når hun blir kåt. Men det varierer vel fra person til person hvor sur den lukta er? Hun forrige jeg hadde, lukta omtrent ingenting, selv om hun var våt som bare det. Anonym poster: 1fe0f718208dd81fad278a5d852a73ab Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Får håpe det ikke er fiskeegg inn i musa hennes og det er det som er årsaken da!!!!!!!111 :omg: Dårlig forsøk på å være morsom og få plusser? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Er ganske sikker på at hun ikke vet hva hun gjør hvis hun lukter surt nedentil. Det skal lukte 'fitte', men ikke surt. Da er det noe galt som har skjedd, som mest sannsynlig har med hvorfor hun tilbringer så mye tid på badet etterpå. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Er ganske sikker på at hun ikke vet hva hun gjør hvis hun lukter surt nedentil. Det skal lukte 'fitte', men ikke surt. Da er det noe galt som har skjedd, som mest sannsynlig har med hvorfor hun tilbringer så mye tid på badet etterpå. Hun lukter ingenting ellers, er kun når hun blir våt så kjenner jeg litt sur lukt. Hun har hatt en slags katarr som gav sykt vond lukt der tidligere, som hun fikk behandlet for noen uker siden, og hun sier at nå skal det være som normalt. Men jeg får fortelle henne at jeg har fått vondt lukt selv, og skal sjekke meg hos legen en dag. Anonym poster: 1fe0f718208dd81fad278a5d852a73ab Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Det er nok det beste. Kan hende at hun begynner å få det igjen eller noe slikt. Uansett er det tryggest å si ifra så hun får sjekket det ut. Lykke til til dere begge Lenke til kommentar
Storkman Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Dårlig forsøk på å være morsom og få plusser? Sorry nei jeg er ikke 15 lenger som deg. Så å få honnør/pluss eller hva dere kaller det bryr jeg meg fint lite om. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Når jenta blir våt, er det normalt at det skal lukte surt da? Nei. På ingen måte. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Sorry nei jeg er ikke 15 lenger som deg. Så å få honnør/pluss eller hva dere kaller det bryr jeg meg fint lite om. Hmm.. kommentaren din tilsier noe annet.. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Fortalte henne om lukta, og hun tok det veldig fint. Hun vil bli med meg på apoteket og kjøpe intimsåpe. Hvis det ikke funker så drar jeg til legen. Takk for alle gode svar Anonym poster: 1fe0f718208dd81fad278a5d852a73ab 2 Lenke til kommentar
dahuff Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Ok, hils fra oss Hahaha! (Sorry..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg