elRogero Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Hva er denne ringen som følger med når du kjøper et nytt kabinett? Den er ca. 2-3 cm i diameter. Jeg tror den er til å tvinne kablene til LED'ene for fronten rundt, slik at de ikke rives ut av hovedkortet når du åpner frontdekselet på kabinettet. Andre forslag eller er dette korrekt? Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Hva er denne ringen som følger med når du kjøper et nytt kabinett? Den er ca. 2-3 cm i diameter. Jeg tror den er til å tvinne kablene til LED'ene for fronten rundt slik at de ikke rives ut av hovedkortet når du åpner frontdekselet på kabinettet. Andre forslag eller er dette korrekt? Den ringen du snakker om tror jeg er en ring som fjerne "støy" i singnalene som går i kabelene. Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 samme type som disse.. http://computer.howstuffworks.com/question352.htm en liten ferritt-ring for å fikse litt på interferens: Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 hehe finnes en lang tråd om det her med mange teorier. Brukes på den innebygde høytaleren, du kjører ledningen til internal speaker to ganger igjenom ringen så har du brukt den. HW tråden ligger foresten her (jeg fant den ikke men det er bare å søke litt) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 hehe finnes en lang tråd om det her med mange teorier. Brukes på den innebygde høytaleren, du kjører ledningen til internal speaker to ganger igjenom ringen så har du brukt den. HW tråden ligger foresten her (jeg fant den ikke men det er bare å søke litt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå