Gå til innhold

Barbere hodet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vurdert det selv, ikke for at jeg tror det er spesielt fint, men lurer sånn på hvordan jeg hadde sett ut. Jeg har uansett kommet frem til at jeg syns det er for skummelt å styre rundt med høvel på hodet, så det får bli med tanken. Jeg kjører heller 1 - 2 mm, og tror nok det er det som er mest kledelig...i hvert fall for min del.

Lenke til kommentar

Men, var litt hardhendt med en føflekk som jeg har rett over øret. Blødde ganske kraftig og lenge før det ga seg for en litn stund :S

 

Synes ikke det var noe fint uten hår, la det gro ut igjen.

La det alltid være bittelitt hår igjen..... Hvis ikke blir du seende ut som en kreftpasient. :hm:

 

Munkekrans er uaktuelt,

er 1.71m og 93 kg og 3dagers skjegg, lite som tyder på kreftpasientlook da gitt.

Endret av Lampa
  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har da passert 1 mnd med barbering av hodet hver dag, blir liksom litt rart hvis en går lengre enn 2 dager uten å barbere nå :ph34r:

 

I spørsmålet høvel vs. maskin så velger jeg hvertfall maskin. Mye enklere. Én milimeter er ikke noe å stå på. Det vokser ut igjen i løpet av et par dager. Da er det greiere å bruke maskin et par ganger i uken. Ville latt skjegget vokse litt mer også.

 

tester litt med sjegg og for øyeblikket, så får vi se hva en ender opp med

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...