Anvilycus Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Du får spørre multimillionær-partnerne i landets advokatfirmaer om de fikk utbytte av timene på lesesalen. Tipper du får en del positive svar.. Anonym poster: 8e23a807ef8bac42db40e7bbe133ff55 Advokater har ingen etikk. De bryr seg ikke om hva som er galt og riktig. Det eneste de tenker på er penger. Store selskaper stenger små selskaper ved bruk av advokater. De utnytter mennesker. Selskaper som H&M leier inn advokater for å utnytte mennesker i andre land utenfor Norge. H&M og advokatene får masse penger, mens arbeiderne dør under jobben. Men hvorfor er ikke du rik, hvis du er så perfekt? Du er flink i teori, men ubrukelig i praksis. Så derfor går du inn på et nettforum for å skryte av deg selv. 5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2013 Advokater har ingen etikk. De bryr seg ikke om hva som er galt og riktig. Det eneste de tenker på er penger. Store selskaper stenger små selskaper ved bruk av advokater. De utnytter mennesker. Selskaper som H&M leier inn advokater for å utnytte mennesker i andre land utenfor Norge. H&M og advokatene får masse penger, mens arbeiderne dør under jobben. Men hvorfor er ikke du rik, hvis du er så perfekt? Du er flink i teori, men ubrukelig i praksis. Så derfor går du inn på et nettforum for å skryte av deg selv. Du hevdet feilaktig at teoretisk kunnskap er ubrukelig hvis du har som mål å bli rik. Etter å ha tilbakevist din påstand med et konkret eksempel viser du nå til at advokater er uetiske..(?) Jeg finner ingen logikk/poeng i det du skriver. Anonym poster: 8e23a807ef8bac42db40e7bbe133ff55 2 Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Alternativ måte å lese det du har skrevet: Jeg får toppkarakterer, og suste gjennom ungdomsskolen uten en eneste firer, selv om jeg ofte ikke øvde en gang. Du benevner alt over fire som toppkarakter, noe som er feilaktig. Du utnyttet ikke ditt fulle potensialet, og kunne med større innsats potensielt fått bare toppkarakterer. Ditt resultat her er ikke perfekt. I dette øyeblikk tror dere sikkert jeg er en arrogant nerd alle hater, men det er faktisk stikk motsatt. Jeg har ikke så utrolig mange venner, men de jeg har står meg veldig nær. Det er også svært få som misliker meg. Det stikk motsatte av en alle hater er ikke en med "ikke så utrolig mange venner", uansett hvor nære venner de er. Du sier også at noen faktisk misliker deg, samtidig som du i setningen før bedyrer at ingen hater deg. Din sammenfatning her er ikke perfekt. Jeg var sammen med en jente i noen måneder, men jeg mistet liksom litt interessen. Jeg vet om flere jenter som er interesserte, men jeg føler ikke på samme måten. Du klarte ikke å bidra til et spennende forhold. Om forholdet manglet noe, så manglet det også på kommunikasjon med påfølgende positive endringer. Du evner ikke å fatte interesse for de med interesse for deg. Du og parforhold er ingen perfekt kombinasjon. Er det slik stilt at mange jenter foreslår at du kjøper deg bil med forstørrende egenskaper? For en hobbypsykolog med halvåpne øyne virker det som om du forsterker visse av dine prestasjoner/attributter for å skjule mindre heldige sider av deg selv. Det er helt sikkert lovlig. Tut og kjør! 1 Lenke til kommentar
citronen Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Tidenes beste tråd! Mulig at wikipedia har svaret på det du (ikke) lurer på. Prøv å søk opp megalomani. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2013 Alternativ måte å lese det du har skrevet: Du benevner alt over fire som toppkarakter, noe som er feilaktig. Du utnyttet ikke ditt fulle potensialet, og kunne med større innsats potensielt fått bare toppkarakterer. Ditt resultat her er ikke perfekt. Det er bred hevd for å karakterisere karakterene 5 og 6 som toppkarakterer ved videregående skoler. Likeledes anses karakterene A og B som toppkarakterer av de fleste arbeidsgivere og universiteter/høgskoler. Formuleringen "ditt fulle potensialet" er for øvrig ikke god. En bedre måte å formulere seg på ville - etter min mening - vært "ditt fulle potensial". Anonym poster: 8e23a807ef8bac42db40e7bbe133ff55 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 du må være den største tørrpinnen noengang, lykke til med det perfekte livet til du møter veggen og ser hvor idiot du faktisk er. Ja du er nok smartere enn meg, men hva faen har det med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Det er bred hevd for å karakterisere karakterene 5 og 6 som toppkarakterer ved videregående skoler. Likeledes anses karakterene A og B som toppkarakterer av de fleste arbeidsgivere og universiteter/høgskoler. Formuleringen "ditt fulle potensialet" er for øvrig ikke god. En bedre måte å formulere seg på ville - etter min mening - vært "ditt fulle potensial". Anonym poster: 8e23a807ef8bac42db40e7bbe133ff55 Hi hi. Du gikk rett på limpinnen. Du vektlegger noe for å sette deg selv i et positivt lys i et forsøk på å skjule de negative skyggene. Er fullstendig enig i at potensial er den rette formen å bruke i den setningen. Hadde dog regnet med at du skulle fullstendig rive i stykker argumentasjonen i resten av innlegget. Litt skuffa der, hadde forventa mer av perfeksjonisme. Søk deg inn på studier med høyest krav med dine toppkarakterer, så kan du søke igjen med virkelige toppkarakterer. Du kommer ikke inn med begge søknadene. Det samme gjelder om du skal søke jobb. Topp og nesten topp er ikke det samme. Det er selvfølgelig fint å kunne forsterke egne prestasjoner med en slik tankegang. Får gi deg en sjanse til. Argumenter for at jorda er flat, eller noe annet. 2 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Fint det er folk som kommer her og brer seg om luksusproblemene sine når det er folk som faktisk ordentlig sliter her inne å vurderer og ta sitt eget liv. Den personen som startet tråden her minner meg om en Sheldon fra The big bang theory og Brad Pitt i samme person. 2 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Du får spørre multimillionær-partnerne i landets advokatfirmaer om de fikk utbytte av timene på lesesalen. Tipper du får en del positive svar.. Anonym poster: 8e23a807ef8bac42db40e7bbe133ff55 Hva faen var poenget i denne tråden engetlig? Min filosofi er at hvis man har et sinnsykt oppblåst selvbilde og er en arrogant skrytepave, og lager dårlig inntrykk på alle personene man møter, ja da må du forberede deg på å sitte i kassa på Rimi. Vær så snill, istedenfor å bruke en anonym bruker til å skryte på et nettforum, burde du ta ut luften av det oppblåse selvbildet ditt og starte med å tenke litt virkelighet. Du synes kanskje du selv er perfekt, men jeg er ganske sikker på at personene rundt deg sier noe annet. Jeg vet det er klisjè, men ingen er perfekte. Noen er en smule arrogante, noen er skrytepave, noen har et oppblåst selvbilde og noen er alle de der. Noen er også rotete, late, frekke, etc. En av de faktorene gjelder for deg også. Det er bare å innse det. 2 Lenke til kommentar
Leif-Reidar Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Kanskje den flotteste tråden jeg har lest til nå. Dere har utrolig mange kule inntrykk, filosofier, meninger og slikt, folkens! Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Det er bred hevd for å karakterisere karakterene 5 og 6 som toppkarakterer ved videregående skoler. Likeledes anses karakterene A og B som toppkarakterer av de fleste arbeidsgivere og universiteter/høgskoler. Formuleringen "ditt fulle potensialet" er for øvrig ikke god. En bedre måte å formulere seg på ville - etter min mening - vært "ditt fulle potensial". Anonym poster: 8e23a807ef8bac42db40e7bbe133ff55 Seriøst? Har du ikke noe liv, så du må korrektere andre når de skriver en typo. Jeezus Christ, hva skal skje med denne verdenen? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå