AnonymDiskusjon Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg får toppkarakterer, og suste gjennom ungdomsskolen uten en eneste firer, selv om jeg ofte ikke øvde en gang. Jeg synes litt synd på dem som faktisk må gjøre en innsats for gode resultater. Jeg brukte ironi før andre barn lærte å snakke. Jeg knuser en hver diskusjon som om den var en sekk med dritt, dersom jeg skulle ønske det. Jeg har oppdaget at dette irriterer folk, så jeg har dempet meg, men det er alltids morsomt å se hvor frustrerte de blir når de aldri klarer å få overtaket. Jeg taler ofte med en svært sarkastisk undertone, men dette er det svært få på min alder som forstår seg på, ja til og med voksne. De er så enkle. Jeg føler meg ganske lik House fra House M.D., selv om jeg regner meg selv som en hyggeligere og bedre likt versjon. I dette øyeblikk tror dere sikkert jeg er en arrogant nerd alle hater, men det er faktisk stikk motsatt. Jeg har ikke så utrolig mange venner, men de jeg har står meg veldig nær. Det er også svært få som misliker meg. Jeg tror hovedgrunnen til dette er fordi jeg er så inkluderende og empatisk, selv om jeg til tider kan være ganske krass. Jeg scorte forresten langt over gjennomsnittet på en test fra Harvard om sosial intelligens, og enda bedre på en IQ-test. Selv om jeg ikke har så mye muskler, er jeg veldig atletisk bygd. Jeg får toppkarakter på alle joggetestene, og de eneste gangene jeg jogger er under joggetestene. Jeg er også veldig vakker, sånn forresten. Jeg aner ikke hvorfor i helvete jeg skriver dette her, men det klarer nok dere å finne ut. Jeg må innrømme at hvis jeg hadde sett en lignende tråd her i forumet ville det sett ganske tåpelig ut. Anonym poster: bee0a36f2dc5a03cd773626ee2a47512 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Tja-hva er det å tilføye ... Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg må innrømme at hvis jeg hadde sett en lignende tråd her i forumet ville det sett ganske tåpelig ut. Det ser tåpelig ut, ja, men jeg kjenner meg delvis igjen fra mine år på VGS. Hvorfor er du sånn, spør du, og det eneste svaret er at folk er forskjellige og du bare er sånn. Gode gener kanskje? Sannynligvis kommer du til å møte større utfordringer etterhvert som gjør at denne følelsen av "perfekthet" blir mindre eller forsvinner. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Daniboy89 Skrevet 9. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 9. mai 2013 Høy på deg selv er du i hvertfall... toppkarakter i løping er ikke noe måleståkk, da de er latterlig lave 12 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Det første jeg tenkte på var av en eller annen grunn han her: My name is John, and I hate every single one of you. All of you are fat, retarded, no-lifes who spend every second of their day looking at stupid ass pictures. You are everything bad in the world. Honestly, have any of you ever gotten any pussy? I mean, I guess it’s fun making fun of people because of your own insecurities, but you all take to a whole new level. This is even worse than jerking off to pictures on facebook. Don’t be a stranger. Just hit me with your best shot. I’m pretty much perfect. I was captain of the football team, and starter on my basketball team. What sports do you play, other than “jack off to naked drawn Japanese people”? I also get straight A’s, and have a banging hot girlfriend (She just blew me; Shit was SO cash). You are all faggots who should just kill yourselves. Thanks for listening. Pic Related: It’s me and my bitch. Anyway, det er viktig å være fornøyd med deg selv og der gjør du en god jobb 7 Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Suksess tidlig i livet sier ingenting om hvordan resten av livet vil utfolde seg. 9 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) *ops, E.C. postet før meg* Endret 9. mai 2013 av Evelen! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Jøss, dere var overraskende snille. Det verste med å være så jævla intelligent er at du går rundt rundt å grubler på slike filosofiske spørsmål som ødelegger livsgleden din. Når jeg tenker på hva som er meningen med livet, for eksempel, er svaret mitt at meningen med livet er å leve. Du blir født, du lever og du dør. Etter det er det ingenting mer, bare en evigvarende søvn uten drømmer. Har prøvd å bli kristen siden denne tanken er så deprimerende, men får det bare ikke til siden idéen om gud er håpløst idiotisk. Anonym poster: bee0a36f2dc5a03cd773626ee2a47512 4 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Hvis du ikke tror du eksisterer så tar du feil, bare se på bevisene: http://www.diskusjon...owtopic=1456576 Endret 9. mai 2013 av Evelen! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Jøss, dere var overraskende snille. Det verste med å være så jævla intelligent er at du går rundt rundt å grubler på slike filosofiske spørsmål som ødelegger livsgleden din. Når jeg tenker på hva som er meningen med livet, for eksempel, er svaret mitt at meningen med livet er å leve. Du blir født, du lever og du dør. Etter det er det ingenting mer, bare en evigvarende søvn uten drømmer. Har prøvd å bli kristen siden denne tanken er så deprimerende, men får det bare ikke til siden idéen om gud er håpløst idiotisk. Anonym poster: bee0a36f2dc5a03cd773626ee2a47512 Fortvil ikke! Man trenger ikke å være nihilistisk bare fordi man er intelligent. Atheist Wager er en ganske god levemåte: “Live a good life. If there are gods and they are just, then they will not care how devout you have been, but will welcome you based on the virtues you have lived by. If there are gods, but unjust, then you should not want to worship them. If there are no gods, then you will be gone, but will have lived a noble life that will live on in the memories of your loved ones.” Så det å benytte denne korte tiden i eksistensen ved å etterlatte gode minner og et godt inntrykk til verden er veldig adelt 4 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Jeg regner med at siden du nevner ungdomsskolen som siste trinn, at du faktisk går på videregående. Hvis du er såpass flink som du er så regner jeg med du skal gå høyere utdanning? Vær forbredt på at det å være wunderkid fort betyr middelmådighet når du kommer på universitetet med masse andre som er som deg, dog kanskje minus utseende og atletiskheten (vel og merke joggetester på ungdomsskolen/vgs er ikke akkurat så imponerende). Livet er lett på ungdomsskolen og VGS, bare vær forbredt på at det ikke nødvendigvis kommer til å være så enkelt i etterkant. Selv om du anser deg som temmelig perfekt akkurat nå. Endret 9. mai 2013 av Rampage 3 Lenke til kommentar
knut71 Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Du høres ut som en over gjennomsnittet person på flere nivå, men at din irritasjon rundt dette er at de du har rundt deg fremstår som dumme apekatter. Da ville jeg siktet meg inn på en høyere utdanning så kan du få deg en godt betalt arbeid og anledning til å ha sosial tid med andre som er like smart som deg. Har ingen problemer med å se at det må være som å vasse i sirup å måtte begrense seg selv for å fungere med de du har rundt deg nå. Lenke til kommentar
hean Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Jeg får toppkarakterer, og suste gjennom ungdomsskolen uten en eneste firer, selv om jeg ofte ikke øvde en gang. Jeg synes litt synd på dem som faktisk må gjøre en innsats for gode resultater. Jeg brukte ironi før andre barn lærte å snakke. Jeg knuser en hver diskusjon som om den var en sekk med dritt, dersom jeg skulle ønske det. Jeg har oppdaget at dette irriterer folk, så jeg har dempet meg, men det er alltids morsomt å se hvor frustrerte de blir når de aldri klarer å få overtaket. Jeg taler ofte med en svært sarkastisk undertone, men dette er det svært få på min alder som forstår seg på, ja til og med voksne. De er så enkle. Jeg føler meg ganske lik House fra House M.D., selv om jeg regner meg selv som en hyggeligere og bedre likt versjon. I dette øyeblikk tror dere sikkert jeg er en arrogant nerd alle hater, men det er faktisk stikk motsatt. Jeg har ikke så utrolig mange venner, men de jeg har står meg veldig nær. Det er også svært få som misliker meg. Jeg tror hovedgrunnen til dette er fordi jeg er så inkluderende og empatisk, selv om jeg til tider kan være ganske krass. Jeg scorte forresten langt over gjennomsnittet på en test fra Harvard om sosial intelligens, og enda bedre på en IQ-test. Selv om jeg ikke har så mye muskler, er jeg veldig atletisk bygd. Jeg får toppkarakter på alle joggetestene, og de eneste gangene jeg jogger er under joggetestene. Jeg er også veldig vakker, sånn forresten. Jeg aner ikke hvorfor i helvete jeg skriver dette her, men det klarer nok dere å finne ut. Jeg må innrømme at hvis jeg hadde sett en lignende tråd her i forumet ville det sett ganske tåpelig ut. Anonym poster: bee0a36f2dc5a03cd773626ee2a47512 Eller at du bare bør komme ut fra den bobla du lever i og ut i den virkelige verden!! Hadde jeg møtt ei jente som du beskriver deg selv (ja, jeg antar du er gutt)... klok, bra utseende, flink å diskutere, etc hadde jeg følt blitt veldig glad. Hadde jeg oppdaget at hun skrev en slik post som du har skrevet her hadde jeg dumpa kjærringe med en gang!! Endret 9. mai 2013 av Nasciboy 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg føler at jeg synker på et veldig lavt nivå ved å lage denne tråden ja, men why not. Dere kommer aldri til å få vite hvem jeg er uansett. Jeg vet at toppkarakter i joggetest ikke understreker hvor god form jeg er i, men at jeg kommer fortere rundt løypa enn mange som trener med fotball hver dag er mildt sagt merkverdig Anonym poster: bee0a36f2dc5a03cd773626ee2a47512 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Så fint for deg da. Da kan du gjerne bruke den høye intelligensen din til å studere viktige ting i livet, som kjemi, fysikk, biologi, astronomi, kosmologi, medisin, osv. og bli en super-forsker som kan finne svar på disse "dumme apekattene" ikke har klart å finne det siste århundret. Er verken ironisk eller sarkastisk, jeg mener det. Hjelp oss til å løse gåtene her i livet. 7 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Så hvorfor ikke gjøre noe som er utenfor din komfortsone? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Du er ikke så spesiell. Du kommer til å måtte jobbe nokså hardt på universitetet, du vil bli eldre, slitnere, og du vil oppleve at de neste ungdommene prater et språk du ikke forstår. Denne selvtilliten din er ikke nødvendigvis bærekraftig. Og for alt i verden -- ikke attribuer suksess til det faktum at du er intelligent. Med mindre du vil mislykkes akademisk da, for det er ikke nok. Lenke til kommentar
hean Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Så hvorfor ikke gjøre noe som er utenfor din komfortsone? Fordi da føler TS seg nok ikke så perfekt like vel... 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg TityBoi Skrevet 9. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Du er ikke perfekt. Behovet for å lage denne tråden motbeviser det. Du ønsker at noen skal bekrefte dine ønsker om å være perfekt, men det er du ikke. Forresten krever det ikke mye for folk flest å få 5 og 6 på ungdomskolen, bittelitt mer på vgs, men A på uni kan være meget krevende. Løpetestene i skolesystemet synes å bære basert på rullestolbrukere og med en slik holdning lover jeg deg at du havner i en Endret 9. mai 2013 av TityBoi 14 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Det er ikke så ofte, men hvis det er noe jeg ikke forstår eller dersom det er mye arbeid å gjøre kan jeg sitte timesvis under intensiv konsentrasjon. Så hvorfor ikke gjøre noe som er utenfor din komfortsone? Hva mener du? Anonym poster: bee0a36f2dc5a03cd773626ee2a47512 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå