Hansoen Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Halloisen. Kom over en fantastisk Tv-kanal her om dagen som jeg tenkte kanskje flere ville vært interessert i. Kanalen heter Ginx og er en dedikert gaming kanal som går 24 timer i døgnet. Den er tilgjengelig som en valgfri kanal i Canal Digital sin grunnpakke(gratis bytte til 31 mai grunnet Tv2 er tilbake). Om den er tilgjengelig fra andre leverandører vet jeg ikke. Tilfeldighet at jeg så den, så tenkte jeg skulle dele informasjonen sånn at flere kan nyte anmeldelser og slikt på TV http://ginx.tv/ 3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Gjelder det kun Canal Digital kabel? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg har ingen anelse. Jeg har kabel, men skal ikke uttale meg om Parabol/andre leverandører. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Fant den ikke her. Trodde vi hadde kabel men det er visst borettslagsparabol eller noe slikt Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Finner den ikke på altibox Nei, dessverre. Skulle gjerne hatt muligheten til å se på gaming på TV'en, he he. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Har denne kanalen selv, er ekstremt med repriser men er vel nesten ikke til å unngå med tanke på 24 timer 7 dager i uken. Men føler det er veldig lite dem viser. Samme programmet 6-7 ganger hver eneste dag. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 Blir omtrent som en nyhetskanal. Mye det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå