Ovidia2 Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Porselensdamen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Knallstilig dette!! Komposisjonsmessig meget bra, lekre fargar og supert utsnitt. Tittelen gjenspeglar biletet meget godt. Noko av det absolutt beste eg har sett frå deg. Magnar 1 Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Veldig flott. Liker komp, farger og tonen i bildet. Eneste jeg synes at det ene kneet er litt dominerende mulig jeg ville hatt det litt lavere. Men det er jo en smak sak 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Tusen takk Øystein for konstruktiv og fin tilbakemelding!! Og tusen takk til deg også Magnar!! Satte stor pris på dette Hilsen Tove Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Flott "geisha" uttrykk her - rene porselenet som du sier i tittelen. Flott fargebalanse og lekkert i detaljutførlese. Nettinghatten(?) gjorde seg veldig godt og løftet det hele opp flere hakk. Til og med innrammingen er flott harmoni som kompletterer det hele. Våger meg frempå med samme kommentaren som Øystein - med å hatt det ene kneet lavere - det fanger litt for mye fokus bort fra de andre detaljene etter min smak da Endret 10. mai 2013 av Jan Høydal 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 10. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2013 Tusen takk for lang og detaljert tilbakemelding fra deg Jan Høydal så flott. ja ang benet så ser jeg poenget der.. var litt usikker men det skulle blitt litt feil format om jeg kuttet mer tenkte jeg .. derfor slik.. men kunne bluret da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg