Rkskaar Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Sjekk ut denne url'en til en film om en "Matrix ku" Virkelig god! http://personal.inet.fi/surf/jarre/cow.mpeg mvh RKS Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Den har vært postet flere ganger her men den er så bra at det gjør ikke noe Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 den er sykt bra! ps: det er en scene fra filmen "Kung Pow" som er kanonbra! synnes vertfall jeg. Er en japans B-film fra 70-tallet som en amerikansk regissør har dubbet og lagt inn noen nye klipp! Det hele er uhyre komisk! Jeg så jeg omtrent hele tiden.... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Ikke japansk, kinesisk. Kong Pow var litt corny, men... Det var noen vittige scener i den iallefall. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Ikke japansk, kinesisk. Kong Pow var litt corny, men... Det var noen vittige scener i den iallefall. Kung Pow er en av de tåpeligste filmene jeg har sett, kun overgått av Freddy got fingered.. Men akkurat denne scenen må jeg inrømme er ganske morsom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå