Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte bare e veeeldig billig ND filter på ebay for å bare teste. Ble igrund ganske overasket over hvor morsomt dette var, så jeg vurdere sterkt å kjøpe et noe bedre ND filter senere :-)

Det første som står på menyen er et nytt/brukt Canon kamerahus. Sitter å vurderer sterkt Canon 6D eller 5D mark3 :-)

Å gå fra Canon Eos 550D til noe som en 6D eller 5D m3, kan bli en stooooor forskjell.

Etter mitt bruk så blir ikke en 550D god nok rett å slett, selv om det er et fantastisk kamerahus. :-)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte bare e veeeldig billig ND filter på ebay for å bare teste. Ble igrund ganske overasket over hvor morsomt dette var, så jeg vurdere sterkt å kjøpe et noe bedre ND filter senere :-) Det første som står på menyen er et nytt/brukt Canon kamerahus. Sitter å vurderer sterkt Canon 6D eller 5D mark3 :-)Å gå fra Canon Eos 550D til noe som en 6D eller 5D m3, kan bli en stooooor forskjell. Etter mitt bruk så blir ikke en 550D god nok rett å slett, selv om det er et fantastisk kamerahus. :-)

Jeg har et Canon 650D og er veldig fornøyd etter å ha oppgradert fra 350D (eller var det 300D?).

Jeg har dessverre ikke råd til å oppgradere til fullformat, men kunne selvfølgelig ha tenkt meg å gjøre det!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...