CardinalGuzman Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 ND filter er morsomt. kjøpte nettopp et ND16 filter selv. Lenke til kommentar
EirikO91 Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg kjøpte bare e veeeldig billig ND filter på ebay for å bare teste. Ble igrund ganske overasket over hvor morsomt dette var, så jeg vurdere sterkt å kjøpe et noe bedre ND filter senere :-) Det første som står på menyen er et nytt/brukt Canon kamerahus. Sitter å vurderer sterkt Canon 6D eller 5D mark3 :-) Å gå fra Canon Eos 550D til noe som en 6D eller 5D m3, kan bli en stooooor forskjell. Etter mitt bruk så blir ikke en 550D god nok rett å slett, selv om det er et fantastisk kamerahus. :-) Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg kjøpte bare e veeeldig billig ND filter på ebay for å bare teste. Ble igrund ganske overasket over hvor morsomt dette var, så jeg vurdere sterkt å kjøpe et noe bedre ND filter senere :-) Det første som står på menyen er et nytt/brukt Canon kamerahus. Sitter å vurderer sterkt Canon 6D eller 5D mark3 :-)Å gå fra Canon Eos 550D til noe som en 6D eller 5D m3, kan bli en stooooor forskjell. Etter mitt bruk så blir ikke en 550D god nok rett å slett, selv om det er et fantastisk kamerahus. :-) Jeg har et Canon 650D og er veldig fornøyd etter å ha oppgradert fra 350D (eller var det 300D?). Jeg har dessverre ikke råd til å oppgradere til fullformat, men kunne selvfølgelig ha tenkt meg å gjøre det! 1 Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Fin vinkling, flott sløring 1 Lenke til kommentar
EirikO91 Skrevet 10. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2013 tusen takk for kommentaret =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg