bjornhelge Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 fant den her interessane artikkelen som alle nintendo fanboys bør lese... Ricard Julianti’s looks at the fable that is EA, and how the company is full of lies, deceit, and BS. les.. http://playeressence.com/eas-unprecedented-partnership-with-nintendo-and-other-fairy-tails/ her er mer... http://www.vg247.com/2013/05/08/eas-major-titles-for-fy14-using-frostbite-3-wont-be-for-wii-u/ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Er ikke interisert i å spille noen av spillene til EA på Wii U uansett. Jeg kjøpte ikke en Wii U pga jeg ville spille typiske FPS spill eller andre store spill som kommer på alle andre plattformer. Og slikt tror jeg det er for veldig veldig mange, bare se på Black Ops 2 til Wii U. Det er minimalt med mennesker som spiller i motsetning til X360 og PS3. Noe som igjen viser at Nintendo eiere er ikke spesielt interisert i slike type spill og kommer lite trolig til å føle at dem har gjort et dårlig valg ved å kjøpe Wii U. Tipper ingen Nintendo fanboys griner av disse nyhetene Zombien. Du må nok prøve hardere om du skal føle deg litt bedre. 1 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 hvis du har orket å lese artikkelen som jeg linket til, så har du sett at dette ikke er et angrep på "nintendo"... denne artikkelen er nemlig skrevet av en nintendo fanboy. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 fant den her interessane artikkelen som alle nintendo fanboys bør lese... les.. http://playeressence...er-fairy-tails/ her er mer... http://www.vg247.com...t-be-for-wii-u/ Er alle som har kjøpt en Wii U en nintendo "fanboy" i dine øyne? Teitere uttrykk skal man lete lenge etter. Fanboy hit og fanboy dit. Drittlei alle disse båsene. Forøvrig enig med Larzen. 2 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 For hardcore/Nintendo fans har nok dette lite å si. De vil kjøpe Wii U for 3D Mario, Bayonetta 2, Smash Bros., X, Metroid, Zelda etc. Men for en konsoll med veldig skuffende salg, få releaser og sliter med å nå ut til mainstream er ingen støtte fra EA ikke noe man kan bagatellisere. Det er nesten som å helle salt i såret. Men man kan jo tenke seg hvis EA ikke kom til å støtte f.eks. Sony videre. Ingen FIFA og Battlefield på PS4. Det hadde blitt ramaskrik det... Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Det vil stå og falle på hvorvidt nintendo eksklusivene faller i smak hos de store massene. Husker OOT fikk meg til å kjøpe n64. Kanskje var det slik for mange? Kan noe lignende skje igjen? Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Uten EA blir Wii U et dårlig alternativ for de som vil ha både nintendo og mainstream spill. En konsoll skal gjerne tilfredsstille flere familiemedlemmer. Jeg synes det er virkelig ille hvis man ikke får fifa på Wii u i fremtiden. Jeg tror ikke på at en grafikkmotor virkelig krever mye rå kraft, så lenge hardwaren er rimelig moderne. Wii U er tross alt ikke *så* utdatert. Dette er skuffende av EA. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Wii U skulle jo ikke bare handle om first party, men de skulle ha et godt 3rd party bibliotek. Det så man også under lanseringen av WiiU. At de nå mister over 10 titler, og der mange er AAA, lover ikke akkurat godt for nintendo Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) nok en utvikler som dropper wii-u... triste greier... Just Cause developer not using Wii U dev kits. Avalanche Studios has said its Wii U development kits are just ‘collecting dust’ in the office, as it’s reluctant to invest in the arguably struggling platform. les.. http://www.vg247.com...wii-u-dev-kits/ Endret 9. mai 2013 av Zombien. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Nå var poenget med artikkelen Zombien henviste til at EA skrøt av hvor godt samarbeid de hadde fått til med Nintendo, for så å gå tilbake på dette. EA’s “Unprecedented Partnership” with Nintendo At the Electronic Entertainment Expo in 2011 John Riccitiello, CEO of Electronic Arts at the time, was invited on stage by the President and CEO of Nintendo, Satoru Iwata, during Nintendo’s main press conference. Riccitiello began by talking about the “breakthrough in our relationship with Nintendo based on a stunning breakthrough in game technology” and how the Wii U “speaks directly to the players of EA Sports and EA games.” Remember how EA Label President Frank Gibeau stated that the Wii U “…is the first next-generation platform coming out” and they were “really supporting it?” In January Riccitiello, the same guy who got on stage at E3 and announced the “unprecedented partnership”, now had a different tune to sing. He stated, “Ours is an industry where a lot of devices come in and represent themselves as the next generation, or the next generation after that. In many ways we would argue that what we’re describing as ‘Gen 4′ is yet to come. It’s that we’re excited about, and that’s what we’re investing in. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Nintendo har nok bommet ganske kraftig med WiiU, hadde lett klart seg med Wii til nå. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Jau. Det hjelper ikke å få en headstart på neste konsollgenerasjon når man ikke er en del av den. 3 Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Nå har jeg personlig enda ikke skaffet meg en Wii U fordi jeg har ingen interesse for den, men jeg mener og tro at det er en fantastisk maskin og den vil gjøre det Nintendo vil at den skal gjøre. Likevel er den for svak i tillegg til at Nintendo må få fingeren ut av ræva og og få tredjepartsstøtte. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Selv om det nok er riktig at de fleste Nintendo-fans ikke er voldsomt interessert i Battlefield eller Fifa, så bør det likevel være et mål for Nintendo å favne videre enn disse. At EA ikke lager spill til maskinen, gir et kraftig skudd for baugen for akkurat den ambisjonen, og er derfor et stort problem for Nintendo. 2 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Som Jon Cato sier så treffende i Trololol, fanboys av Nintendo er skuffet over at Nintendo ikke har vokst opp/blitt voksne i takt med dem selv. Det er en grunn til at Nintendo er der de er idag, de lager avansert leketøy, jeg er selv voksen men elsker å leke å ha det gøy. Skal jeg en leke krig å ønsker hav av blod så kan jeg spille på en annen konsoll, for meg er det ikke værre, men at jeg skal kunne kreve av Nintendo at de skal "vokse opp" pga av at jeg har "blitt voksen" og ikke liker å leke med lego lengre blir for drøyt. Fortsett deres filosofi Nintendo, lag bra leketøy som fungerer og er gøy. 2 Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Det er synd at EA og Nintendo er så i strupen på hverandre. Ja, en Nintendo-konsoll er kanskje ikke den ultimate konsollen å spille EASports-spill på, men det er veldig kjekt å ha muligheten. For Nintendo-fans tror jeg det stort sett er uviktig om FIFA14 blir lansert på WiiU eller ei. Men, for mannen i gata, som digger Mario/Zelda, men som også klokker inn flerfoldige timer FIFA/Madden/you-name-it i uka, så kan jeg se for meg viktigheten av å faktisk ha tilgjengelig slike titler til WiiU. Det er synd hvis mange vil nedprioritere Nintendo pga manglende EA-titler. Lenke til kommentar
warioman Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 nok en utvikler som dropper wii-u... triste greier... les.. http://www.vg247.com...wii-u-dev-kits/ Hater du nintendo som pesten, eller har du laget deg et livsmål om at du skal kritisere nintendo for alltid? Skjønner at du har et seriøst problem med å takle at nintendo faktisk er på markedet og konkurrerer mot Sony og Microsoft. Seriøst, slutt å kritisere den og heller kjøp deg en PS4, Xbox 720 eller en bolle. Hva nintendo angår så er det ikke akkurat tredjepartsspillene som har vært en del av min barndom, men alle mariospillene, zelda, smash bros osv. Så for meg driter jeg i Battlefield 4 og alle de andre fps spillene som er MYE bedre på pc enn en konsoll noen gang kommer til å kunne matche. Tror nok at for alle de som har WiiU og PC, vil uansett ikke ha behov for de ekstra fps spillene til wiiU da de garantert ville kjøpt fps spill til pcen uansett. Jeg skal være enig i at nintendo har gjort en tabbe med å ikke lansere en stor og mektig tittel sammen med konsollen, siden dette ville skutt salgstallene til værs. Men de burde lansert dette til nå, helt enig. Men å kritisere nintendo for å ha sluppet en "dårlig" konsoll, når ingen av glanstitlene har sett dagens lys enda, det er det gjerne fanboys som gjør for å prøve å løfte ps4 og 720 opp som enda ikke har blitt sluppet... Generelt syns jeg wiiU er en flott konsoll, og jeg vet jeg og mange andre vil ha mye glede av den i tiden som kommer 4 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 11. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2013 (endret) Hater du nintendo som pesten, eller har du laget deg et livsmål om at du skal kritisere nintendo for alltid? Skjønner at du har et seriøst problem med å takle at nintendo faktisk er på markedet og konkurrerer mot Sony og Microsoft. Seriøst, slutt å kritisere den og heller kjøp deg en PS4, Xbox 720 eller en bolle. Hva nintendo angår så er det ikke akkurat tredjepartsspillene som har vært en del av min barndom, men alle mariospillene, zelda, smash bros osv. Så for meg driter jeg i Battlefield 4 og alle de andre fps spillene som er MYE bedre på pc enn en konsoll noen gang kommer til å kunne matche. Tror nok at for alle de som har WiiU og PC, vil uansett ikke ha behov for de ekstra fps spillene til wiiU da de garantert ville kjøpt fps spill til pcen uansett. Jeg skal være enig i at nintendo har gjort en tabbe med å ikke lansere en stor og mektig tittel sammen med konsollen, siden dette ville skutt salgstallene til værs. Men de burde lansert dette til nå, helt enig. Men å kritisere nintendo for å ha sluppet en "dårlig" konsoll, når ingen av glanstitlene har sett dagens lys enda, det er det gjerne fanboys som gjør for å prøve å løfte ps4 og 720 opp som enda ikke har blitt sluppet... Generelt syns jeg wiiU er en flott konsoll, og jeg vet jeg og mange andre vil ha mye glede av den i tiden som kommer nei hater ikke nintendo jeg. har nes,snes,n64,gameboy og en haug av spill... problemet er at nintendo henger med ræva etter utviklingen, dette gagner ingen. det blir også meget ille da et av de største spill selskapene dropper nintendo. det kan fort bli en domino effekt... så disse linkene jeg poster her er skriverier av interesse, hvis du er interessert i hva som skjer bak teppet da... jeg håper selvsakt at ikke nintendå går dunken men det ser stygt ut. nintendo må kanskje droppe wii-u, og gå software only men beholde kun det håndhold markedet en gang i fremtiden.... Endret 11. mai 2013 av Zombien. 1 Lenke til kommentar
warioman Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 (endret) nei hater ikke nintendo jeg. har nes,snes,n64,gameboy og en haug av spill... problemet er at nintendo henger med ræva etter utviklingen, dette gagner ingen. det blir også meget ille da et av de største spill selskapene dropper nintendo. det kan fort bli en domino effekt... så disse linkene jeg poster her er skriverier av interesse, hvis du er interessert i hva som skjer bak teppet da... jeg håper selvsakt at ikke nintendå går dunken men det ser stygt ut. nintendo må kanskje droppe wii-u, og gå software only men beholde kun det håndhold markedet en gang i fremtiden.... hahahahaha, så du mener at det er nintendo som henger etter i utviklingen? Det er jo de som bestandig kommer med ny teknologi, så kommer de andre diltende etter. Som du skrev over her om at Software(hardware tror jeg du mente) er viktigst, så skal man kjøpe pc, og ingen konsoller i det hele tatt da alle konsoller blir rundhjult av en pc. Om du synes at grafikken til wiiU er dårlig, så får du bare ha det synspunktet. Å få spille mario, smash bros, zelda osv i full hd 1080P holder lenge for min del. Dessuten kjøper man ikke nintendo for tredjepartsspill, man kjøper den for å spille NINTENDO spill, så hvorfor gidder du syte over at den ikke får bf4 eller andre titler som i utgangspunktet ikke hører hjemme på en nintendo konsoll? Du mener det ser ut som nintendo går under på grunn av slike "problemer"? Bare vent til zelda, mario eller smash bros kommer, da kan du komme å klage. Ut ifra argumentene dine så tror jeg du er en ps4/720 fanboy. Endret 11. mai 2013 av NinjaChrister 1 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 nok en bekreftelse på at ea dropper nintendo... Further comments on EA skipping Wii U came from EA software architect and engineer Bob Summerwill, who offered his less than glowing opinion on the console via Twitter. Summerwill, who has worked on many EA Sports franchises, said EA’s current development focus is on formats which “matter.” All tweets on the matter have since been removed, because he called Wii U “crap” and accused Nintendo of being stuck in the 90s. kilde: http://www.vg247.com/2013/05/18/ea-has-no-wii-u-games-in-the-works/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå