Ragglefanten Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 hei, etter å ha gått fra crea-bolic (pilleform) til vanlig monohydrat savner jeg å ta piller isteden for å blande ut kreatinet med vann, har tenkt til å bestille tomme gelatin piller så jeg kan fylle selv, selv om jeg ikke tror det er noen forskjell å lage det selv tror jeg det er smart å spørre her om det gir samme effekt osv Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Det kan du gjøre, ikke noe problem. Bare få i deg riktig dose vann. Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Jeg fyller måleskjeen og heller det direkte på tunga og skyller ned med vann. Raskt, lett og smakløst (sett at du gjør det raskt nok). Lenke til kommentar
Jrgenjo Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Fungerer sikkert fint slik som Eloquent sier, selv putter jeg det i et shotteglass med vann, rister med hånden over og hiver det i meg. Smaker jo null og niks... Hvis du absolutt skal ha det i pilleform er det sikkert ingen forskjell hvis du gjør slik som du snakker om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå