Gå til innhold

Neste Gen skjermkort Nvidia (gtx 700)

Anbefalte innlegg

Såpass ja!

Men fra hvor høy score da?

Endelig kan man kanskje ta knekken på disse AMD-gutta som jeg synes har det alt for lett i 3Dmark Firestrike.^^

http://www.3dmark.com/3dm11/8202730 - Ingen vanvittig overklokk på verken cpu eller gpu. Før denne hadde jeg rett over 5000p, så 1500 var vel å overdrive. Nærmere 12-1300p. Men det er gøtt det.

Endret av kalleklovn12
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Perfekt timing. :) Nå som TG ligger rett rundt hjørnet.

Iogmed det er dx11? Kan vi AMD brukere forvente og også få denne? Jeg vil heller bruke det enn mantle.

Nei, AMD kan nok ikke forvente å få en Nvidia driveroppdatering. ;)

Og det er jo bare dette det er. Som de fleste driveroppdateringer så er det snakk om litt ytelse å tjene her og der, bare denne gangen litt mer enn til vanlig. Og at de nå henter inn og adresserer en del problemer som Mantle gjorde det bedre på, men bare i en driver.

Lenke til kommentar

gjelder denne 12% økning for 780 også? :)

Ja, men om det er 12% er vanskelig å si. Bare å kjøre på :dribble:

Wicked- får teste dette når Bachlor oppgave skriving er over- om 8 uker:P

"hehe, nei du ligger nok fortsatt rundt neste hjørne i en grøft og sover ut rusen. :-D"

DERfor eg syns det var litt kjøling!..la gå..får sove av meg rusen før eg foretar meg noe idag :D

Lenke til kommentar

Kjapp test på eksakt samme plass på Paracel storm multiplayer på tom og samme server.

1440p og "stock" hastighet på 2x 780ti classy. 4960x@ 4700mhz/2666 minne

Det er her en liten økning på ca 5 fps.

335.23:

bf4_2014_04_07_16_25_19_429-1.png

bf4_2014_04_07_16_25_25_289-1.png

337.50

bf4_2014_04_07_17_12_12_729.png

bf4_2014_04_07_17_12_02_987.png

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

39,5% høyere ytelse på Karkand i Bf3 er SINNSYKT!

*Sjekke taket på sharki* fort som f... Bf3

Å syke S"¤%"#¤N!!!!!!!!!!!!! Over 120fps på taket på hotellet på sharki, når jeg ser utover byen!

Selv med 4770k @ 4800mhz og 2800mhz cl10 minne klarte jeg såvidt 100fps, og det var i 1080p. :dribble::dribble::w00t::xmas:

Plutselig var det silkesmooth å spille på sharkibanen. Altså over alt!

For de som ikkje vet det, så er dette den plassen i Battlefield 3 som er mest "cpubound"

VM i utropstegn, men denne driveren er IMBA! :green:

Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

39,5% høyere ytelse på Karkand i Bf3 er SINNSYKT!

*Sjekke taket på sharki* fort som f... Bf3

Å syke S"¤%"#¤N!!!!!!!!!!!!! Over 120fps på taket på hotellet på sharki, når jeg ser utover byen!

Selv med 4770k @ 4800mhz og 2800mhz cl10 minne klarte jeg såvidt 100fps, og det var i 1080p. :dribble::dribble::w00t::xmas:

Plutselig var det silkesmooth å spille på sharkibanen. Altså over alt!

For de som ikkje vet det, så er dette den plassen i Battlefield 3 som er mest "cpubound"

VM i utropstegn, men denne driveren er IMBA! :green:

bra med økning, men er BF3 så nøye når man har BF4 ?

Lenke til kommentar

Er mye til felles med BF4 ja, og BF4 har også noen steder hvor CPU blir en stor flaskehals. :)

Stikkordet er økning i minimum-FPS. Gjennomsnitsytelsen er ikke like viktig, og store framedrops er titt og ofte forårsaket av prosessorflaskehalser.

Med tre skjermkort så tipper jeg nok virkelig denne driveren kan gi meg en vesentlig forbedring, mer enn noe av testene jeg har sett. :w00t: Can't wait!

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...