Gå til innhold

Neste Gen skjermkort Nvidia (gtx 700)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2x670 får over 60 FPS i alle spill i dag? :ph34r: Må i så fall være på lavere grafikknivåer da.

Selv på min gamle 60 Hz 1200p monitor (som jeg hadde med meg på LAN for å teste en del spill) så måtte de tre 780 Classyene mine knele og takke for seg på de aller høyeste grafikknivåene. Var nedi 25 FPS i visse spill, og ikke bare et øyeblikk. (f.eks på steder i Metro 2033 hvor det var litt ekstra krevende). Og det var ikke CPU-flaskehals en gang.

BF4 gikk rimelig bra da, selv om CPUen og minnet på testtidspunktet ikke var klokket høyt nok for noe konstant over 100 FPS i tunge scener. Dippet vel også under 50-60 FPS noen ganger (var en bane spesielt), men det ser jeg mellom fingrene.

GTX 670 SLI hadde vel knapt klart å kjøre spillene overhode i noe annet enn bilde for bilde må maks grafikknivå som jeg bare testet på. :wee: (no offence til de som måtte ha det)

Testet også Company of Hereoes 2, og nå tviler jeg også på at COH2 har så god utnytting av SLI/Tri-SLI (om støtte overhode), men kortene sleit noe jævlig der også. Selv om CPUen selvsagt spilte mye rolle. Men noe stort over 40-50 FPS var ikke mulig.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

er ikke grinete ? og jeg faar hoy nok score jeg. var bare uttrykket han ene bruke som jeg mente var rart. men men

Hvilket uttrykk? Grunnen til at jeg skrev "grinete" var på grunn av måten du ordla deg på, i og med at du brukte "bedriten" om din egen score. Dessuten er det jo strengt tatt ikke jeg som bestemmer hva som er en bra score. Dette er tråden for GTX700-kort, og da er det resultatene til GTX700-kort som er normalen.

Lenke til kommentar

http://wccftech.com/details-nvidia-geforce-gtx-790-finally-surface-4992-cuda-cores-10-gb-memory-5/

vi får vel mulig høre mer om dette nå som CES er i morgen.

bare å glede seg til februar vi dette stemmer

Leste kommentarene på den linken (Og selve artikkelen såklart) Og mange, Nesten alle av de kommentarene var barnselige :p Begynner å le hver gang jeg ser sånt :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

[*] skyn3t-ClassyTi-vBios
[*] Version 80.80.34.01.80 Official by skyn3t
[*] Base core clock 1084.5 Mhz
[*] Boost disable
[*] 3d voltage adjustable
[*] 1.212v Unlocked
[*] Fan Idle 20%
[*] Fan bumped to 100%
[*] Default power target 100% 300w by 200% slide 900w for PX
[*] Default power target 100% 300w by 300% slide 900w for AB

Morsomt.. var oppe på 184% nå.. 1.5v gpu og 1.8v minne + maks PX.. 1460/2000..

kan der seriøst stemme med 900w på 200%?

Lenke til kommentar

[*] skyn3t-ClassyTi-vBios

[*] Version 80.80.34.01.80 Official by skyn3t

[*] Base core clock 1084.5 Mhz

[*] Boost disable

[*] 3d voltage adjustable

[*] 1.212v Unlocked

[*] Fan Idle 20%

[*] Fan bumped to 100%

[*] Default power target 100% 300w by 200% slide 900w for PX

[*] Default power target 100% 300w by 300% slide 900w for AB

Morsomt.. var oppe på 184% nå.. 1.5v gpu og 1.8v minne + maks PX.. 1460/2000..

kan der seriøst stemme med 900w på 200%?

Gpu-z stemmer ikkje overens med powerlimiten. Den stemmer nok i forhold til normal powerlimit. Så man har da 84% høyere enn normal powerlimit, ville jeg tro. Høyt er det uansett

Lenke til kommentar

Gpu-z stemmer ikkje overens med powerlimiten. Den stemmer nok i forhold til normal powerlimit. Så man har da 84% høyere enn normal powerlimit, ville jeg tro. Høyt er det uansett

Ja, er det ikke nettopp det 184 % betyr da? :p

Altså 84 % mer enn referanse/standard/normal (eller hva man nå ønsker å kalle det).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...