Gå til innhold

Neste Gen skjermkort Nvidia (gtx 700)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gpu z, trykk helt øverst til venstre slik at du får opp en del alternativer, akkurat som filåpner i et program, deretter les av asics quality.

Fornøyd med 780en eller?

ja :D 1200 mhz- temperatur på 72 grader :D

Edit: Asic verdi=79,2 % :)

holder for en Asus gtx 780 direct cu 2 :D

Takk for svar kalleklovn :)

Endret av TheGaame
Lenke til kommentar

Sykt fristende med 780 ti, men tror jeg skal få meg til å vente på 800 serien. Hvis det på noen som helst måte er verdt det?! Haha! Kan eventuelt selge mine 670.. Hva kan jeg ta fort de da? Zotac gtx 670amp. Vet dette er grovt ot, men men.

Endret av kalleklovn12
Lenke til kommentar

Meeh... 1500mhz ftw :green:

Ja det er feigt med evbot og 780classy :wee:

780ti classy i helgen. Hadde vært morro å få den over 1500 mhz :dribble:

Kjøpt to stk eller? Verdt oppgraderingen fra mine puslete 670er? Og da tenker jeg ett kort med vannblokk :)

Hvilke vannblokker er å anbefale? Får man fullcover? Vil gjerne dekke hele skiten :dribble:

Endret av kalleklovn12
Lenke til kommentar

Kjøpt to stk eller? Verdt oppgraderingen fra mine puslete 670er? Og da tenker jeg ett kort med vannblokk :)

Ett kort er jo ganske digg. 1300mhz+ gnur de fleste spilla bra, selv Bf4. Dog vil man ha minimumfps på minst 120fps på ultra i bf4, må man ha 2 kort uansett.

Lenke til kommentar

La oss nå si at jeg skal kjøpe gtx 780 ti. Det skal overklokkes. Kan det legges inn ny bios på ALLE kortene slik at volten kan økest til 1.25 feks? Hvilket 780 ti vil være best? (Er kanskje åpenbart at det er classy?) Stor forskjell på Evga gtx 780ti ACX og en "billig" versjon som stock? Det skal under vann.

Ser at GHZ versjonen til Gigabyte har best scores, men det er vel bare pga clockingen på det enkelte kortet? Eller er det også andre ting som er avgjørende?

Endret av kalleklovn12
Lenke til kommentar

La oss nå si at jeg skal kjøpe gtx 780 ti. Det skal overklokkes. Kan det legges inn ny bios på ALLE kortene slik at volten kan økest til 1.25 feks? Hvilket 780 ti vil være best? (Er kanskje åpenbart at det er classy?) Stor forskjell på Evga gtx 780ti ACX og en "billig" versjon som stock? Det skal under vann.

Ser at GHZ versjonen til Gigabyte har best scores, men det er vel bare pga clockingen på det enkelte kortet? Eller er det også andre ting som er avgjørende?

du skulle vært litt raskere- en som solgte en Evga SC gtx 780 ti for 4000 på bruktmarkedet- uopna eske

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...