Gå til innhold

Neste Gen skjermkort Nvidia (gtx 700)

Anbefalte innlegg

Ble ganske irritert når jeg fikk se at man måtte installere de på Uplay ja.. Faen med nokk av disse programmene nå. ALT skulle vært på Steam.

Nei, det er bra at alternativene eksisterer og blir pushet.

Ettersom spill flytter seg mer og mer over mot nettbasert distribusjon er det viktig at Steam faktisk har konkurranse.

Uten konkurranse kan Steam ta de prisene de selv ønsker, dette ser vi jo til og med i dag til en viss grad.

EDIT:

En felles plattform for DRM og sosiale media kan jeg akseptere, men ikke hvis den samme plattformen har sin egen butikk.

Altså kunne jeg akseptert en sammenslåing i Steam hvis Steam Store forsvant.

Endret av arni90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det er bra at alternativene eksisterer og blir pushet.

Ettersom spill flytter seg mer og mer over mot nettbasert distribusjon er det viktig at Steam faktisk har konkurranse.

Uten konkurranse kan Steam ta de prisene de selv ønsker, dette ser vi jo til og med i dag til en viss grad.

EDIT:

En felles plattform for DRM og sosiale media kan jeg akseptere, men ikke hvis den samme plattformen har sin egen butikk.

Altså kunne jeg akseptert en sammenslåing i Steam hvis Steam Store forsvant.

vitsen med steam hvis butikken forsvinner ?

Lenke til kommentar

Bara av ren nysjerrighet *dp*. Tenker du da på å klare 1300MHz + boost, eller er det 1300MHz inkludert boost? :) jeg blir aldri helt klok på dette med klokkingen av disse kortene å hva folk egentlig har oppnådd når de sier et tall.

Med modda bios så er boost disablet. Dermed får man den frekvensen man setter den til så lenge kortet klarer det :)

Boost er historie for meg iallefall :p

Lenke til kommentar

Personlig likte jeg bedre overklokking av skjermkort tiden før boost. Er vel bare å flashe med modda bios som du sier, men uansett... Hvordan er det å flashe tilbake til original bios hvis jeg f.eks skal selge videre?

Like lett å flashe tilbake. Tar bare sekunder med klipp og lim av commandene til nvflash
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...