Andrull Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Stakkars de som bruker stock kjøler, uansett skjermkort. GTX 480 kortene mine er da bare kosevarme. We need more powa! Endret 8. november 2013 av Andrull Lenke til kommentar
Woods Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Ser ut som det blir stock kjøler for min del denne gang. EVGA har enda ikke dato på sitt eget mesterverk, og tålmodigheten min begynner å renne ut, da jeg allerede har ventet på 290x..deretter 780ti. Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Komplett påstår at de har EVGA-kortet bekreftet 13.november... EVGA GeForce GTX 780Ti 3GB PhysX CUDA Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Komplett påstår at de har EVGA-kortet bekreftet 13.november... EVGA GeForce GTX 780Ti 3GB PhysX CUDA Det vi venter på er kort med ACX kjøler ikke stock kjøler. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Blir kanskje greit å vente allikevel. Eksamen nærmer seg etterfulgt av juleferie. Sendte mail til EVGA, er spent om det blir release før jul. Nå har jeg pushet kjøp ganske lenge, i dette tempoet venter jeg snart på 980GTX... og muligens release av Dayz SA "Alpher".... :-) Lenke til kommentar
TheAllfather Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hvordan fungerer viften på et 780ti? Suger den inn og blåser luften ut bak? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hvordan fungerer viften på et 780ti? Suger den inn og blåser luften ut bak? Ja, som alle centrifugal vifter du finner på skjermkort. Axiale vifter vil derimot bare dytte viften rett ut i kabinettet. Lenke til kommentar
TheAllfather Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Ja, som alle centrifugal vifter du finner på skjermkort. Axiale vifter vil derimot bare dytte viften rett ut i kabinettet. Fantastisk. Bestilte nettopp et 780ti til node 304 minibuilden min så da vil jo skjermkortet suge inn ny luft via lufteinntaket langs gpu på kabinettet og blåse det ut bak Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Det vi venter på er kort med ACX kjøler ikke stock kjøler. Tja...de har det ihvertfall oppe på produktsiden med pris og alt, så det tar neppe mer enn et par-tre uker. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Satser på at det blir en smal sak å designe Classified. Når de nå har bekreftet at VRMen på 780 classified er god nok, den gamle vannblokken passer (som betyr at de fleste komponenter ligger på de samme stedene) så kan det ikke være så alt for store endringer de trenger å gjøre på designet for å få til 780Ti classified. Å gå fra GTX 780 til GTX 780 Classified var nok derimot en ganske stor jobb, etter å ha sett på det rimelig syke PCB-kortet de har designet. Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Legg til 2700 og det er ditt når eg kan få 780 classy for 4600 + - hehe Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Satser på at det blir en smal sak å designe Classified. Når de nå har bekreftet at VRMen på 780 classified er god nok, den gamle vannblokken passer (som betyr at de fleste komponenter ligger på de samme stedene) så kan det ikke være så alt for store endringer de trenger å gjøre på designet for å få til 780Ti classified. Å gå fra GTX 780 til GTX 780 Classified var nok derimot en ganske stor jobb, etter å ha sett på det rimelig syke PCB-kortet de har designet. kan det tenkes at dem bare har satt inn den nye chipen på den pcb? Lenke til kommentar
Jonassl Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Gtx 780 dcu ii til 3499 inkludert frakt 2 stk bestilt på netonnet. Endret 8. november 2013 av Jonassl Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Gtx 780 dcu ii til 3499 inkludert frakt 2 stk bestilt på netonnet. det var en nydelig pris vurderer faktisk å kjøpe 1 msi 770 som eg har.... liker ikke bf4 på ultra så jævlig Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Feil. Men det gikk deg hus forbi at jeg sammenlignet 290X i quiet mode mot 780 Ti altså? Stakker de som var dum nok for å kjøpe 290X med stock cooler. Oppsumert i fra anandtech forumet : The 290X = Bulldozer. Hot, loud, power hungry and unable to compete with an older architecture. Kepler is still king even after being out for over a year. Du er enig med dette? Velkommen til den tvilsomme æren å havne på min ignorert-liste sammen med La Menthe og CannibalGuppy. EDIT: Og Fleskelars selvfølgelig, glemte han. Endret 8. november 2013 av arni90 3 Lenke til kommentar
thingul Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Gtx 780 dcu ii til 3499 inkludert frakt 2 stk bestilt på netonnet. Ble ett her også, woop Lenke til kommentar
BladeAMD/Intel Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Vel.. til den prisen måtte jeg bestille 1stk.. håper det blir litt merkbart i forhold til min nåværende gtx 560ti. ..hadde vel egentlig sikkert holdt med 770/r9 280x. Satser på at resten av systemet flyter fint med:) Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Jeg vil også ha, blir bare litt dyrt når jeg MÅ ha to stk. Endret 8. november 2013 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Stakkars de som bruker stock kjøler, uansett skjermkort. GTX 480 kortene mine er da bare kosevarme. We need more powa! Jeg har 2 liggende på blokk, du skulle ikke ha 2 til da? :evil: :evil: Nærmer deg 2KW da med bare GPUer med litt OC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå