Gå til innhold

Neste Gen skjermkort Nvidia (gtx 700)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nettopp det som er det fundamentale problemet med Nvidia Experience.

 

Det er svært forskjellig hva man prioriterer (noen hater aliasin, andre svake teksturer eller motion blur for eksempel), og vil til slutt aldri bli noe i nærheten av optimalt for noen som helst. Og så betviler jeg at de tar høyde for forskjellige frekvenser (OC).

Men for dem som ikke har peiling overhode, og heller ikke vil skaffe seg peiling, og som i tillegg ikke bryr seg så mye om grafikk. DE personene vil kunne tjene mer på Nvidia Experience.

Ja, det er egentlig de samme personene som lar spillet velge for dem, bare nå kan Nvidia gjøre det, bedre.

Så for oss som faktisk bryr seg, så har det ingenting for seg.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg krysser fingrende for en sinnsykt bra GTX 880 som kan erstatte min 670 kort :-) snakk om release om bare drøye 7mnd...

Tror jeg venter på Maxwell selv. Ryktes at den får 16 ARM-kjerner i tillegg til vanlige kjernen.

Hvis man ser på denne grafen ser man jo at strømforbruket synker og ytelsen vil øke betraktelig.

 

uYIe8.jpg

Lenke til kommentar

Jeg ser den. 5870 er vel ikke allverden lengre. ;)

Hehe, jeg har kjørt i crossfire i noen år og har klart å tyne ganske så mye ut av kortene :) Men, ja...De er jo mange år gamle nå så solgte det ene til en kamerat for å forberede til oppgradering. Men begynner å bli utolmodig nå... :p Tror ikke jeg evt. klarer å vente på GTX 780Ti...med mindre tester viser en god margin på 290X, og evt. forsinkelser fra AMD.

Endret av Fade1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...