Gå til innhold

Neste Gen skjermkort Nvidia (gtx 700)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, nå har jeg ikke startet på de (for meg) nyeste ennå, men jeg kan nevne Far Cry 3: Blood Dragon. Jeg må også si at jeg finner det festlig når jeg bruker noen spawn cheats i Doom 3, og matchen mellom X antall sentry bots og Hell knights gjør at FPSen daler til ca. 15... :green:

 

Doom 3 bruker ca 10% av single 780, så du får nok en cpu flaskehals når du spawner evig bots :)

Lenke til kommentar

Spørsmål: jeg har nå et Asus GTX 670 2GB DirectCU II...hvis jeg har pengene, vil dette kortet være verdt det:

Asus GTX 780 OC DirectCU II

http://www.dustinhome.no/product/5010748740/asus-geforce-gtx-780-oc-3gb-pci-e-dvi-hdmi-dp/

??

 

Det er noen spill som ikke vil gå helt som jeg vil dem skal på ønskede grafikkinnstillinger... :D

 

ASUS GeForce GTX 780 3GB -Demo PhysX CUDA, "DirectCU II OC"
797479.jpg
4.590,-
Lenke til kommentar

 

Vel, dette er bare ~400kr. (inkludert frakt) mindre enn for et nytt kort hos Dustinhome, så jeg tenker jeg kjøper et nytt - hvis det ender opp med kjøp. :)

Jeg tror jeg ville vente noen dager med et evt. kjøp...Ettersom AMD snart kommer med nye kort så kan det jo tenke at Nvidia dropper prisene for å komme med et mottrekk. Litt kjipt å kjøpe noe nå og så dropper prsen med mange hundre om et par uker eller så... Jeg sitter bare å venter nå for å se hva som skjer.

Lenke til kommentar

Sliter Nvidia med driverene for tiden? Synes dere klager i ett sett... Er det bare BETA-driverene som ikke er stabile enda, eller er det kluss for tiden?

 

sliter nvidia med drivere ? jeg kan i hvertfall ikke huske når jeg sist hadde et driver problem og jeg bruker stort sett kun beta drivere.

Lenke til kommentar

Hos meg er det nesten perfekt skalering. 130+ fps med stock titan Sli. Nyeste nv driver. kanskje dere med dårlig ytelse mangler oppdatert intel inf driver ^^

Et eller annet er det ihvertfall. Får i tillegg DX error når jeg skal sette Ultra, Auto er eneste som funker.

 

Lå på 60-90 med single card Classy, 70-100 med SLI enabled. 2560x1440 auto settings. Får sjekke inf driver og slikt i morra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...