Nizzen Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Jeg ville heller kjøpt et GTX 670 til og satt dem i SLI. Og bli skuffet i de spilla som krever litt mere enn 2GB minne og den ekstra "futten" som 780 har. F.eks Metro LL Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Joda, men generelt får man ikke særlig mye høyere FPS med GTX 780 enn 670. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Da er nedlastingen til Battlefield 4 startet så nå er det bare å glede seg til å komme hjem fra jobb i morgen Edit: Woops, feil tråd gitt! Endret 30. september 2013 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Jeg ville heller kjøpt et GTX 670 til og satt dem i SLI. Det kan jeg ikke: 1. Jeg ønsker ikke SLI pga. de bugs som fortsatt er med SLI. 2. Jeg har ikke plass til 2 GPUer i kabinettet. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Jeg gikk fra 670 til det korte du linket til og merket stor forskjell. Om det er verd pengene kan diskuteres, men jeg personlig angrer ikke. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Det kan jeg ikke: 1. Jeg ønsker ikke SLI pga. de bugs som fortsatt er med SLI. 2. Jeg har ikke plass til 2 GPUer i kabinettet. Hvilke spill er det du føler 670 blir for svakt i? Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Vel, nå har jeg ikke startet på de (for meg) nyeste ennå, men jeg kan nevne Far Cry 3: Blood Dragon. Jeg må også si at jeg finner det festlig når jeg bruker noen spawn cheats i Doom 3, og matchen mellom X antall sentry bots og Hell knights gjør at FPSen daler til ca. 15... Endret 30. september 2013 av PaladinNO Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Vel, nå har jeg ikke startet på de (for meg) nyeste ennå, men jeg kan nevne Far Cry 3: Blood Dragon. Jeg må også si at jeg finner det festlig når jeg bruker noen spawn cheats i Doom 3, og matchen mellom X antall sentry bots og Hell knights gjør at FPSen daler til ca. 15... Doom 3 bruker ca 10% av single 780, så du får nok en cpu flaskehals når du spawner evig bots Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Spørsmål: jeg har nå et Asus GTX 670 2GB DirectCU II...hvis jeg har pengene, vil dette kortet være verdt det: Asus GTX 780 OC DirectCU II http://www.dustinhome.no/product/5010748740/asus-geforce-gtx-780-oc-3gb-pci-e-dvi-hdmi-dp/ ?? Det er noen spill som ikke vil gå helt som jeg vil dem skal på ønskede grafikkinnstillinger... ASUS GeForce GTX 780 3GB -Demo PhysX CUDA, "DirectCU II OC" 4.590,- Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) ASUS GeForce GTX 780 3GB -Demo PhysX CUDA, "DirectCU II OC" 4.590,- Vel, dette er bare ~400kr. (inkludert frakt) mindre enn for et nytt kort hos Dustinhome, så jeg tenker jeg kjøper et nytt - hvis det ender opp med kjøp. Endret 30. september 2013 av PaladinNO Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Vel, dette er bare ~400kr. (inkludert frakt) mindre enn for et nytt kort hos Dustinhome, så jeg tenker jeg kjøper et nytt - hvis det ender opp med kjøp. Jeg tror jeg ville vente noen dager med et evt. kjøp...Ettersom AMD snart kommer med nye kort så kan det jo tenke at Nvidia dropper prisene for å komme med et mottrekk. Litt kjipt å kjøpe noe nå og så dropper prsen med mange hundre om et par uker eller så... Jeg sitter bare å venter nå for å se hva som skjer. Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Sliter Nvidia med driverene for tiden? Synes dere klager i ett sett... Er det bare BETA-driverene som ikke er stabile enda, eller er det kluss for tiden? sliter nvidia med drivere ? jeg kan i hvertfall ikke huske når jeg sist hadde et driver problem og jeg bruker stort sett kun beta drivere. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Lite å hente med SLI vs singlecard i BF4 beta iallefall Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Lite å hente med SLI vs singlecard i BF4 beta iallefall Hos meg er det nesten perfekt skalering. 130+ fps med stock titan Sli. Nyeste nv driver. kanskje dere med dårlig ytelse mangler oppdatert intel inf driver ^^ Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hos meg er det nesten perfekt skalering. 130+ fps med stock titan Sli. Nyeste nv driver. kanskje dere med dårlig ytelse mangler oppdatert intel inf driver ^^ Et eller annet er det ihvertfall. Får i tillegg DX error når jeg skal sette Ultra, Auto er eneste som funker. Lå på 60-90 med single card Classy, 70-100 med SLI enabled. 2560x1440 auto settings. Får sjekke inf driver og slikt i morra. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 NVIDIA working on GeForce GTX 770 TI with 1920 CUDA cores http://videocardz.com/46200/nvidia-working-geforce-gtx-770-ti-1920-cuda-cores Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Når du får grønne og blåe vannrette streker som blinker over skjermen din, da er det minne på skjermkortet som er gåen sant? Eller skjermkortet i seg selv er gåen? Endret 6. oktober 2013 av sveibuen Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Nvidia geforce experience, skal den klare å optimize settingsa i spillet, eller må en gjøre det selv? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Den gjør en semi-kvalifisert gjetting, så om du trykker på optimaliser-knappen, så antar jeg den endrer innstillingene. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Semi eller ei. Jeg synes det er et godt utgangspunkt, så kan man små justere litt selv. Ofte justere ned i mitt tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå