Gå til innhold

Neste Gen skjermkort Nvidia (gtx 700)


Anbefalte innlegg

Prøve kan du jo bare gjøre, men pass på temps. Ødelegge kortene kan jo skje, men selve BIOS-flashinga g¨år som regel greit. Det blir for MEGET varmt med stockkjøler og 1.325v. Spesielt VRM bør være GODT kjølt med 1.325v til kjernen.

 

Merka ikke så mye forskjell med vann på mitt referansekort, men kortet sang som et blandakor på 1.325v under Valley-benchmark :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er veldig fornøyd med mitt Classified, sliter litt med å overklokke minnet.

Det går igjennom benchmarks på rundt 1700MHz, men krasjer etter en stund i spill.

Så etter flere benchmarks og massevis av timer med spilling har jeg endt opp med at kortet kjører 100% stabilt under spill på 1320MHz Core og 1602MHz Memory.

 

ASIC 79.1%

Core: 1143MHz (1320MHz Boost) @ 1.25625V

Memory: 1602MHz @ 1.64V

 

Litt skuffa over at jeg ikke kan klokke minnet så mye når jeg skal spille, men ellers vanvittig fornøyd :thumbs:

 

FireStrike

http://www.3dmark.com/fs/878704

FireStrike Extreme

http://www.3dmark.com/fs/878694

Lenke til kommentar

Sitter med et GTX770 Lightning kort her :)

 

Noen som gidder å gi meg en "inn med te-skje" opplæring eller har en lignende guide liggende med tanke på overklokking? :p

 

 

 

Klokket mitt gamle HD5850 før, men da fant jeg bare en som hadde likt og satt mitt kort akkurat slik og det holdt etter å ha stresstesta det ;)

 

 

 

 

Liten update:

Har lest meg litt frem nå.

Tenkte å bruke MSI Afterburner. Men her får jeg ikke åpne core voltage.

Det jeg gjør er: Settings -> Unlocke voltage control(hake på)

msi afterburner ber om å restarte seg og det gjør jeg. Men får allikevel ikke lov til å gjøre noe med CoreVoltage :/

Hva gjør jeg feil ?

Endret av sveibuen
Lenke til kommentar

Er det noe feil med driverne til Nvidia når det kommer til Nvidia surround? Oppløsningen blir på langt nær like god som når jeg ikke har det aktivert, tekst og alt er mye mer uklart. 2 av skjermene er koblet direkte i DVI kontakten på skjermkortet og 3 skjermen med aktiv DisplayPort splitter til DVI.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...