Gå til innhold

Neste Gen skjermkort Nvidia (gtx 700)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De fleste jeg har sett på et ukjent antall forum har den korrekte kontrolleren. Så er ganske gjennomgående denne som er brukt, så dette er så og si samtlige kort.

 

Fikk glatt til Bf3 multiplayer i 2 timer, 64 player maps @ 1300mhz på begge kortene - noe jeg da kaller for stabilt. 1.3v

 

Leser mye om at VRM kan gå fløyten ved 1.3v over tid. Usikker på dette. Har full ek block på kortene + backplate. Skulle være kjølig og greit da? Får aldri over 40C uansett hva jeg gjør på kjernene.

Lenke til kommentar

De fleste jeg har sett på et ukjent antall forum har den korrekte kontrolleren. Så er ganske gjennomgående denne som er brukt, så dette er så og si samtlige kort.

 

Fikk glatt til Bf3 multiplayer i 2 timer, 64 player maps @ 1300mhz på begge kortene - noe jeg da kaller for stabilt. 1.3v

 

Leser mye om at VRM kan gå fløyten ved 1.3v over tid. Usikker på dette. Har full ek block på kortene + backplate. Skulle være kjølig og greit da? Får aldri over 40C uansett hva jeg gjør på kjernene.

På hvilket 780 ?

Lenke til kommentar

dette trodde jeg også, men referansekortet til Zotac bruker ikke samme type PCB. materialet er billigere og til og med noen av minnepadsene mellom kjøler og kort var IKKE der. det er lame!

 

GTX780 Zotac.

 

Der lærte jeg noe nytt, takk!

 

Edit: 780 Lighting tilgjenglig fra neste uke :) Blir spennende å se hvordan dette kortet er.

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

De fleste jeg har sett på et ukjent antall forum har den korrekte kontrolleren. Så er ganske gjennomgående denne som er brukt, så dette er så og si samtlige kort.

 

Fikk glatt til Bf3 multiplayer i 2 timer, 64 player maps @ 1300mhz på begge kortene - noe jeg da kaller for stabilt. 1.3v

 

Leser mye om at VRM kan gå fløyten ved 1.3v over tid. Usikker på dette. Har full ek block på kortene + backplate. Skulle være kjølig og greit da? Får aldri over 40C uansett hva jeg gjør på kjernene.

 

Du kunne jo ha testa Metro Last Light også for stabilitetstesting. F.eks benchmarken er ganske krevende.

Lenke til kommentar

Sitter selv med et GTX770 Lightning kort fra MSI ;)

 

 

Passet meg bare nå når jeg kjøpte det da AMD ikke hadde noe ute å jeg trengte nytt skjermkort da mitt gamle røyk (HD5850)

 

Ikke dårlig! Har veldig lyst på Lightning kort selv faktisk så får se hvor dyrt 780 kortet blir eller så er jo kortet du har en god kandidat. Men liker å spille diverse spill over tre skjermer så trenger jo den ytelsen jeg kan få så blir nok 780 uansett. Har satt av litt penger en liten periode nå så nå når lønningen kommer neste måned så skal nytt kort endelig kjøpes i forbindelse med BF4! Blir godt å bytte ut et alt for gammelt 6850...

Lenke til kommentar

? Slem. Er jo ikke noe galt å være noob. Og meningen er jo nøyaktig det samme som rookie, som indikerer mangel på erfaring innen en viss ting.

 

 

Newbie, newb, noob, or n00b is a slang term for a novice or newcomer, or somebody inexperienced in any profession or activity. Contemporary use can particularly refer to a beginner or new user of computers...

 

 

A rookie is a person in his or her first year of a sport, or someone who is new to a profession, training or activity such as a rookie police officer, rookie pilot, a recruit, or occasionally a freshman.

Vil vel påstå at noob er mer korrekt betegnelse enn rookie, siden det er snakk om erfaring innen en viss data-gren.

Men nå var det vel også ment mer som en spøk også da, kjenner jeg nizzen rett. Uten at jeg helt skal ta bort muligheten for at det bla kan ha noe å gjøre med erfaring å gjøre. (eller en kombinasjon av flere ting) Flaks er viktig når det kommer til overklokking og det meste annet her i livet. ;)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...