Gå til innhold

Neste Gen skjermkort Nvidia (gtx 700)


Anbefalte innlegg

SWEET JESUS

 

Skifta til Windows 7, og nå fungerer begge korta smertefritt og overhodet ingen PC som slår seg av. :D :D

 

WTF! Jeg switcher litt mellom Win 7 og Win 8. I windows 8 klikker datamaskinen min selv med stock hastighet avogtil i bf3. Kanskje en gang hver time. :hrm: Windows 8 suger!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

WTF! Jeg switcher litt mellom Win 7 og Win 8. I windows 8 klikker datamaskinen min selv med stock hastighet avogtil i bf3. Kanskje en gang hver time. :hrm: Windows 8 suger!

 

Jeg er overrasket selv. Jeg skjønner ingenting. Kjøpte Windows 8 med GPUene, så det var da merkelig. KOMPLETT SKAL FAEN MEG GI MEG PENGA TILBAKE FOR DET.

 

Jeg har liksom feilsøkt hardware i 10 timer, så finner man ut det var noe så enkelt som OS.

 

Windows 8 er noen merkelige hipster greier.:O

Lenke til kommentar

Har brukt WIndows 8 en stund, og har ikke hatt noen problemer med hverken GTX 580 SLI eller GTX Titan SLI, har funket konge hele tiden. Dog har jeg ikke klokket noen av komponentene.

 

Er nok ikke Komplett sin feil at Windows 8 gir deg problemer, det er Microsoft sin feil i så fall.

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar

Ble ikke noe Lightning-kort lansert i går iallefall... Teit av MSI. Hvis det var Elmor sin bench de dreiv å masa om blir jeg provosert :)

 

Kommer forresten vannblokk til Lightning i slutten av august/starten av september fra EK. Ingenting til Classified :(

 

kommer blokk til DCUII om 2 uker i følge Peter hos EK.

Lenke til kommentar

Har brukt WIndows 8 en stund, og har ikke hatt noen problemer med hverken GTX 580 SLI eller GTX Titan SLI, har funket konge hele tiden. Dog har jeg ikke klokket noen av komponentene.

 

Er nok ikke Komplett sin feil at Windows 8 gir deg problemer, det er Microsoft sin feil i så fall.

Jeg mente det ikke teoretisk slikt, man mente at man skulle returnere Windows 8, deretter få pengene tilbake. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...