Nizzen Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 SWEET JESUS Skifta til Windows 7, og nå fungerer begge korta smertefritt og overhodet ingen PC som slår seg av. :D WTF! Jeg switcher litt mellom Win 7 og Win 8. I windows 8 klikker datamaskinen min selv med stock hastighet avogtil i bf3. Kanskje en gang hver time. Windows 8 suger! Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 WTF! Jeg switcher litt mellom Win 7 og Win 8. I windows 8 klikker datamaskinen min selv med stock hastighet avogtil i bf3. Kanskje en gang hver time. Windows 8 suger! Jeg er overrasket selv. Jeg skjønner ingenting. Kjøpte Windows 8 med GPUene, så det var da merkelig. KOMPLETT SKAL FAEN MEG GI MEG PENGA TILBAKE FOR DET. Jeg har liksom feilsøkt hardware i 10 timer, så finner man ut det var noe så enkelt som OS. Windows 8 er noen merkelige hipster greier.:O Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Er vel ikke Komplett sin feil? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Har brukt WIndows 8 en stund, og har ikke hatt noen problemer med hverken GTX 580 SLI eller GTX Titan SLI, har funket konge hele tiden. Dog har jeg ikke klokket noen av komponentene. Er nok ikke Komplett sin feil at Windows 8 gir deg problemer, det er Microsoft sin feil i så fall. Endret 8. august 2013 av Chavalito Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Ble ikke noe Lightning-kort lansert i går iallefall... Teit av MSI. Hvis det var Elmor sin bench de dreiv å masa om blir jeg provosert Kommer forresten vannblokk til Lightning i slutten av august/starten av september fra EK. Ingenting til Classified Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Leste noe på Facebook at vi skulle følge med på fredag angående Lightning. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Ble ikke noe Lightning-kort lansert i går iallefall... Teit av MSI. Hvis det var Elmor sin bench de dreiv å masa om blir jeg provosert Kommer forresten vannblokk til Lightning i slutten av august/starten av september fra EK. Ingenting til Classified kommer blokk til DCUII om 2 uker i følge Peter hos EK. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 kommer blokk til DCUII om 2 uker i følge Peter hos EK. Men når kommer custom BIOS fra Asus? Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Men når kommer custom BIOS fra Asus? snart Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 snart Håhå! Lysten på customkort jeg altså. Dropper classified siden EK ikke kommer med blokk, så da blir det DCUII (forutsatt bedre BIOS) eller Lightning. Når kommer du opp med fasekjølern da? Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Håhå! Lysten på customkort jeg altså. Dropper classified siden EK ikke kommer med blokk, så da blir det DCUII (forutsatt bedre BIOS) eller Lightning. Når kommer du opp med fasekjølern da? sender opp en til uken Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Evga 780 Classified var på lager på komplett.no en stund i dag. Så kanskje noen her fikk grabba de til seg? Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Stress å fikse vannblokk, så vil ikke ha det Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Stress å fikse vannblokk, så vil ikke ha det Skal ikke EK lage så har vel Swiftech i og med at det er de som lager de EVGA setter på sine kort selv. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Skal ikke EK lage så har vel Swiftech i og med at det er de som lager de EVGA setter på sine kort selv. Ja, vet Swiftech sikkert kommer med blokk. Men da må jeg betale fullpris Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 noen som vet om Asus kommer ut med sin gtx 780 TOP? Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Har brukt WIndows 8 en stund, og har ikke hatt noen problemer med hverken GTX 580 SLI eller GTX Titan SLI, har funket konge hele tiden. Dog har jeg ikke klokket noen av komponentene. Er nok ikke Komplett sin feil at Windows 8 gir deg problemer, det er Microsoft sin feil i så fall. Jeg mente det ikke teoretisk slikt, man mente at man skulle returnere Windows 8, deretter få pengene tilbake. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 noen som vet om Asus kommer ut med sin gtx 780 TOP? Et enda høyere klokket DCU med andre ord? Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Et enda høyere klokket DCU med andre ord? yes yes- thats the one Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=790587 god deal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå