DuraN Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Kommer som regel litt utpå dagen i Norge. Pleier å være slik De har jo allerede lansert 760 HAWK, faen så trege de er ass Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jeg har et lite problem. Maskinen slår seg av på et høyt nivå av belastning. Men har en AX1200 med ettermontert rail, så skjønner ikke hvorfor dette skal skje. PSUen skal ha nok strøm til å drive hele systemet. Prøvde med et GTX 690, ingen problemer. Hmm, hva kan det være. Skal prøve med en annen PSU, men synes dette var meget besynderlig. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 White ser ut som en PC tatt rett ut fra en TINE-reklame! Ikke hør på **dp** ! Når du kommer ned så står Mr. Melk der og forteller om specs'a på maskina Bare kødda, det er faktisk jævlig kult, bare se her: http://bildr.no/image/RWtPWVRC.jpeg du fant ikke et litt mindre bilde...? haha.. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 du fant ikke et litt mindre bilde...? haha.. Hadde ikke tid til å krympe, er på jobb! Kjøp deg større skjerm a Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jeg har et lite problem. Maskinen slår seg av på et høyt nivå av belastning. Men har en AX1200 med ettermontert rail, så skjønner ikke hvorfor dette skal skje. PSUen skal ha nok strøm til å drive hele systemet. Prøvde med et GTX 690, ingen problemer. Hmm, hva kan det være. Skal prøve med en annen PSU, men synes dette var meget besynderlig. burde ikke være AX1200 som feiler her... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) burde ikke være AX1200 som feiler her... På noen hovedkort så blir vrm så varm at maskinen slår seg av. Dette skjer med f.eks gigabyte UD7 uten aktiv kjøling på ud7. Jeg har faktisk vifte bak hovedkortet i hovedmaskinen. VRM her blir evig varm. Pumper dog litt strøm igjennom der også da med overklokka 3930k. Sjekk med hwinfo og se hva slags temperatur VRM er på hovedkortet under full load Så hvis maskinen slår seg instant av så er det ofte noe med for høy temperatur med cpu eller hovedkort. Mest sansynlig vrm på hovedkortet siden du kjører veldig mye "volt" på cpu Endret 7. august 2013 av Nizzen Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Oh lord, ikke si at det er 780ene. Kan sjekke om det er noe i veien med vannblokkene ens, hmm. Kanskje prøve å rense, idk. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jeg har et lite problem. Maskinen slår seg av på et høyt nivå av belastning. Men har en AX1200 med ettermontert rail, så skjønner ikke hvorfor dette skal skje. PSUen skal ha nok strøm til å drive hele systemet. Prøvde med et GTX 690, ingen problemer. Hmm, hva kan det være. Skal prøve med en annen PSU, men synes dette var meget besynderlig. Har du nok kjøling for [email protected] på 1.52V? Kan ikke forestille meg at vannkjøling holder for en så heftig klokk. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Har du nok kjøling for [email protected] på 1.52V? Kan ikke forestille meg at vannkjøling holder for en så heftig klokk. Vannkjølinga holder nok. 3570 mangler jo HT, så evig varm blir den ikkje. Har selv hatt 3770k på 5.1ghz prime stabilt. Varmt ble det ja. Var vel oppe i 80 grader Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ser 6 og 7 serien kommer med Splinter Cell Blacklist, men det er vel ingen muligheter til å få spillet når jeg kjøpte 780 før kampanjen begynte? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Kampanjen begynte 9. juli, så hvis du kjøpte kortet før det får du nok ikke spillet. Men du kan jo spørre butikken du kjøpte kortet fra om de har noen koder igjen. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Fikk mitt 780 kort fra Komplett 1 juli, men kan jo være verd et forsøk så sende en mail til Komplett? Kanskje de har noe til overs som du sier.. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Kampanjen begynte 9. juli, så hvis du kjøpte kortet før det får du nok ikke spillet. Men du kan jo spørre butikken du kjøpte kortet fra om de har noen koder igjen. Med Zotac lå de i pakka. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Vannkjølinga holder nok. 3570 mangler jo HT, så evig varm blir den ikkje. Har selv hatt 3770k på 5.1ghz prime stabilt. Varmt ble det ja. Var vel oppe i 80 grader Spørsmålet er vel heller hvor lenge han har kjørt 3570K'en med 1.52v Regner med du har prøvd systemet uten overklokk, Kurio? Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Har du nok kjøling for [email protected] på 1.52V? Kan ikke forestille meg at vannkjøling holder for en så heftig klokk. Jeg har det. Den blir ikke så mye varmere enn 90 på absolutt 110%. Det er bare med push. Jeg klarer fint mer også, men er ikke keen på en CPU som blir mye varmere enn 90. Har hatt den på 5.1 i 6 måneder med 1.49V, men fikk den opp disse 2 ukene. Ja, har prøvd med FX 8120 og et annet hovedkort, still same problem. Jeg misstenker at det er noe med GPUene, kanskje en SLi innstilling. Er ikke PSUen heller, fordi prøvde med en HX 1050 i dag. Jeg bare håper at det ikke er 780ene som er i noe deep shit, siden er veldig usikker på hvordan man skal montere org kjølere ogsånn, deretter sende inn. Endret 7. august 2013 av Kurio Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Du har ikke et annet skjermkort liggende du kan prøve med da? Er vel bare å sette i gang å feilsøke enkeltkomponenter Endret 7. august 2013 av DuraN Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Første titt av GTX 780 Lightning: Venter dog på luftresultater også. Overklokker Jon “Elmor” Standström i siget: hwbot link: http://hwbot.org/sub...780_20195_marks Men Evga Classified er jo selvfølgelig forran med K|NGP|N i spissen. Han er nesten umulig å slå uansett når det gjelder noe med skjermkort http://hwbot.org/submission/2408244_kingpin_3dmark11___performance_geforce_gtx_780_21000_marks Endret 7. august 2013 av Nizzen Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 SWEET JESUS Skifta til Windows 7, og nå fungerer begge korta smertefritt og overhodet ingen PC som slår seg av. :D Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Hmm, driverproblem mao? Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Hmm, driverproblem mao? Har faktisk ikke peiling, men prøvde med flere BIOS og drivere i Win 8. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå