Gå til innhold

Neste Gen skjermkort Nvidia (gtx 700)


Anbefalte innlegg

Jeg tenkte mer på om å bruke mitt 690 i 900D, og deretter ha 2X 780 i f.eks Corsair 350D ens. Siden er ofte på LAN og mye annet. Klarte faen meg på vidt å bære opp 900Den til leiligheten uten tilbehør. :p

 

Haha, ser den. Bytta ut mitt 800D selv pga vekta (samt at det var en jævla skranglekasse uten like). 2X240mm burde jo holde, men nå er det jo ikke bare kjøleflata som bestemmer hvilke temps du får :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Jeg har fått inn noen ekstra kr, og tenkte jeg skulle bytte ut gpu'n min til gtx 700 serie.

Har er 670 direct cu nå, som jeg bytter 280'n i pcn til dama.

Har veldig lyst til og gå for twin frozr 780 fra msi, men må jeg det?

Eller klarer jeg meg fint med et 770? Hva vil dere anbefale?

Var veldig fornøyd med siste twin frozer 580 jeg hadde, 670 er bytte fra komplett.no

 

nb: vil ha nvidia kort.

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg har fått inn noen ekstra kr, og tenkte jeg skulle bytte ut gpu'n min til gtx 700 serie.

Har er 670 direct cu nå, som jeg bytter 280'n i pcn til dama.

Har veldig lyst til og gå for twin frozr 780 fra msi, men må jeg det?

Eller klarer jeg meg fint med et 770? Hva vil dere anbefale?

Var veldig fornøyd med siste twin frozer 580 jeg hadde, 670 er bytte fra komplett.no

 

nb: vil ha nvidia kort.

 

Et GTX 770 er jo bare et GTX 680 med 7ghz minne. Altså bare et litt overklokka 680. Et 670 har litt færre shaderunits, og yter hakk i hæl på 680.

 

Altså skal du ha noe merkbar mere ytelse, så er det bare GTX 780 som det er vits å gå for. Ellers kan du jo bare beholde 670 kortet og overklokke det til 1250mhz+ på gpu :)

 

skjer med deg for tiden Mr.. skaffet deg noe ny HW?

 

PS: Husk at jeg fikk for lite hardware i pakka i dag :p

Lenke til kommentar

skjer med deg for tiden Mr.. skaffet deg noe ny HW?

Nei, skjer egentlig litt for lite for tiden med meg gitt.

Har flyttet sammen med kjæresten i ny leilighet,(her har jeg i det minste eget datarom ;D), og er i skrivende stund arbeidssøker for en eller annen saftig ingeniørjobb. Men inntil den tid så går det i knekkebrød og sikle på all maskinvare jeg IKKE har råd til. :p

 

Man kan faktisk få INSANE mange ssder inni dette kabinettet! Ser for meg at det må til et par expandere på Areca 1880ix-24 da :p

Hehe, ja det tror jeg på. Mos SSDene sammen med dobbeltsidig teip og du kan få en stor klump av maskinvare. Måtte nok ekspandert med flere RAID-kontrollere da ja. ^^

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Et GTX 770 er jo bare et GTX 680 med 7ghz minne. Altså bare et litt overklokka 680. Et 670 har litt færre shaderunits, og yter hakk i hæl på 680.

 

Altså skal du ha noe merkbar mere ytelse, så er det bare GTX 780 som det er vits å gå for. Ellers kan du jo bare beholde 670 kortet og overklokke det til 1250mhz+ på gpu :)

 

 

 

PS: Husk at jeg fikk for lite hardware i pakka i dag :p

 

tenkte på Andrull da Mr oppmerksomhet.. ;)

 

Nei, skjer egentlig litt for lite for tiden med meg gitt.

Har flyttet sammen med kjæresten i ny leilighet, eget datarom, og er i skrivende stund arbeidssøker for en eller annen saftig ingeniørjobb. Men inntil den tid så går det i knekkebrød og sikle på all maskinvare jeg IKKE har råd til. :p

 

 

Hehe, ja det tror jeg på. Mos SSDene sammen med dobbeltsidig teip og du kan få en stor klump av maskinvare. Måtte nok ekspandert med flere RAID-kontrollere da ja. ^^

 

bor du i Tr. Heim enda?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...