DuraN Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 jeg solgte en EVbot til fluesopp for 3 år siden.. kanskje han har den enda? http://www.overclock...ad.php?t=735231 blir modding i kveld hvis ikke noe annet skjer.. skulle egentlig sykle til Tjøme fra Oslo, men 12mil i 7 m/s motvind med potensielt 10mm regn frister ikke når man sykler alene.. LOL. EDIT: eneste problemet er at gpuen trekker 110% power allerede.. var oppe i 113% i går. ny bios da kanskje.,.. TechInferno-BIOS time Sykling, haha. Håper ikke du er en slik som sykler sakte midt i veien! Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 sykler der det er plass jeg Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 sykler der det er plass jeg Det er vel ikke så kjempegod plass i Oslo etter hva jeg har sett på diverse nettaviser Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Det er vel ikke så kjempegod plass i Oslo etter hva jeg har sett på diverse nettaviser joda. sykler ikke akkurat på temposykkelen i sentrum.. haha. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Hvilken 3DMark? Sikker på at PCene er konfigurert skikkelig? 9500 for 780 høres lavt ut i 11 3DMark11 ScoreP 9323 Graphics Score 10899 Noe jeg kan gjøre for å utnytte det bedre utem klokking? i5 4th, 770gtx Endret 3. august 2013 av MrLuni Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 joda. sykler ikke akkurat på temposykkelen i sentrum.. haha. Temposykkel han da... Har du sånn aerodynamisk hjelm også? Btw, så sykt lysten på PC-V2 jeg nå... Borre høl i bunnen på V7 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 3DMark11 ScoreP 9323 Graphics Score 10899 Noe jeg kan gjøre for å utnytte det bedre utem klokking? i5 4th, 770gtx Graphics score er normal, så det er bare i5en din som har skyld i den lave poengsummen. Kompisen din derimot, må nesten ha montert CPU-kjøleren feil Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Temposykkel han da... Har du sånn aerodynamisk hjelm også? Btw, så sykt lysten på PC-V2 jeg nå... Borre høl i bunnen på V7 Istedenfor LN2 når han overklokker, så bruker han EPO når han sykler Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Synes i og for seg Digital Impuls burde bygge en maskin med LN2 system som ikke sender nitrogenet rett ut i atmosfæren men som samler det opp og kjøler det ned til flytende form igjen. Sleng gjerne inn en regulator for å kontrollere mengden, slik at man nøyaktig kan stille CPU tempen fra f.eks -200 til 100 grader etter eget ønske. Da snakker vi. Så frem med bloddopinga, bort med sykkern og start å bygg! Endret 3. august 2013 av Andrull Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Synes i og for seg Digital Impuls burde bygge en maskin med LN2 system som ikke sender nitrogenet rett ut i atmosfæren men som samler det opp og kjøler det ned til flytende form igjen. Sleng gjerne inn en regulator for å kontrollere mengden, slik at man nøyaktig kan stille CPU tempen fra f.eks -200 til 100 grader etter eget ønske. Da snakker vi. Så frem med bloddopinga, bort med sykkern og start å bygg! Høres ut som om det kan bli litt stress å skifte CPU med denne setupen Istedenfor LN2 når han overklokker, så bruker han EPO når han sykler EPO er jo overklokking for mennesker? Overklokker blodets evne til å ta opp oksygen Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Høres ut som om det kan bli litt stress å skifte CPU med denne setupen Med en sånn setup så trenger du ikke bytte CPU. Du bare overklokker mer og mer som årene går. Dog. Setupen vil nok bli rimelig lik den du finner på fasekjølere. Du trenger jo mye av det samme. Bare en del kraftigere og større kompressor/kjøleenhet, og litt til. Men selve Evaporatorblokken du fester på CPU burde ikke være så alt for annerledes. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Med en sånn setup så trenger du ikke bytte CPU. Du bare overklokker mer og mer som årene går. Dog. Setupen vil nok bli rimelig lik den du finner på fasekjølere. Du trenger jo mye av det samme. Bare en del kraftigere og større kompressor/kjøleenhet, og litt til. Men selve Evaporatorblokken du fester på CPU burde ikke være så alt for annerledes. Men da kan jo du bare bygge en for oss? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Men da kan jo du bare bygge en for oss? Selvsagt, det er bare så mye stress. Så håpet Digital Impuls kunne slengt sammen en maskin. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Temposykkel han da... Har du sånn aerodynamisk hjelm også? Btw, så sykt lysten på PC-V2 jeg nå... Borre høl i bunnen på V7 hehe, nope.. men sykkelen er laget for null drag Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 hehe, nope.. men sykkelen er laget for null drag Har tempo sykkel selv. Vet dette er offtopic, men kjører du tri? Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Har tempo sykkel selv. Vet dette er offtopic, men kjører du tri? nope. bare sykling, men vurderer sterkt og melde meg på korte temporitt (10-20km). virker gøy.. har normal sykkel også seff. Fra Oslo? Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 nope. bare sykling, men vurderer sterkt og melde meg på korte temporitt (10-20km). virker gøy.. har normal sykkel også seff. Fra Oslo? nydelig sykkel antar at den koster 5 sifra Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Hvis den saken der kosta 4-sifra, så hadde nok det vært et lett kjøp. Frykter vel at noe slikt er nærmere 6-sifra enn 4-sifra. Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Hvis den saken der kosta 4-sifra, så hadde nok det vært et lett kjøp. Frykter vel at noe slikt er nærmere 6-sifra enn 4-sifra. heehhe ) ja eg tenker nok den er nære 6 sifra. såg bare ultra smooth ut Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Koster fort 20 laken for en tempo sykkel. Kjøpte meg en ny selv for ikke lenge siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå