Gå til innhold

Neste Gen skjermkort Nvidia (gtx 700)


Anbefalte innlegg

Bruker du den driveren? Isåfall har du hatt noe problemer? Fikk nettopp Blue Screen dxgkrnl.sys+5d054, og lurer på om det kan være den driveren som kødder litt.

 

Bruker den nye driveren på testriggen med 2x titan nå og windows 8. Ingen problemer med de spilla jeg har testa med nå. Bf3, bc2, Crysis 3 og noe anna

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spør dere her litt offtopic, men antar det er dere som har store monitorer.

Skal selge en Dell u3011, lite brukt 7-8 måneder gammel. Fant ingen bruktpriser på den. Hva burde jeg selge den for`?

 

Skulle orginalt bruke den til å game i 7680x1600, selv om det var gøy i perioder var det ikke særlig praktisk, og mine 680kort hadde alt for lite vram. Og har ikke råd til å kjøpe 2x 780 eller titan :p

Endret av Ekinorak
Lenke til kommentar

"Prefer consistent" må da være mindre variasjon i boost-hastighet?

 

Hva driver controlled vil si er vel verre å si, mtp alt som er bakt inn i Kepler fra før av. Virker ikke å være så veldig mye som tillates kontrollert av drivere når det gjelder strømforbruk...

Lenke til kommentar

Skjønner ingenting, har 770 SLi nå. Jeg opplever så mye microstutting at det er rett og slett uakseptabelt mtp pris. Noen som vet hva som kan forbedres? Jeg har prøvd med nye drivere, andre BIOS, og mye mer, rett og slett alt.

 

Jeg har overhodet ikke hatt noen problemer med dette med mine 2X 6950 eller 2X 7950.

 

gg wp nvidia

Lenke til kommentar

Har du satt i power management mode: Prefer maximum performance? I 3d settings i nv kontrollpanel?

 

Test også clean install med GeForce 326.41 Beta.

 

Hvilke spill sliter du med? Hvis jeg har samme spilla, så kan jeg teste med 3-way 680 sli riggen for å se om jeg får samme dritten jeg også.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Har du satt i power management mode: Prefer maximum performance? I 3d settings i nv kontrollpanel?

 

Test også clean install med GeForce 326.41 Beta.

 

Hvilke spill sliter du med? Hvis jeg har samme spilla, så kan jeg teste med 3-way 680 sli riggen for å se om jeg får samme dritten jeg også.

 

Fungerer heller ikke. Gir helt opp, vurderer bare å sende dem inn å vente på 9000 serie f.eks.

 

Jeg opplever faktisk det samme problemet med 690en også, men ikke av samme kaliber.

 

Trodde nVidia skulle liksom være konge på dette med microstutting? Hmm, kan prøve med et annet hovedkort først ens.

Lenke til kommentar

Japp.

 

Men det kan jo hende man står mellom tre slike til 18K, eller fire vanlige versjoner til 18K.

Hmmm et dilema, selv om jeg nok lett hadde valgt 3x780'er med heftigere OC muligheter. (gitt at man klarte å lage seg egen vannblokk/får tak på vannblokk som passer) :p

 

Et klassisk hvermansen-problem.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...